C
cpalm: [citat] Kan kan man ju alltid, även om man kanske normalt uttrycker sig exakt så är det ju som du säger standard att reservera sig för felaktiga prisuppgifter. I sig inte direkt några konstigheter då man "låser" priset först när ett avtal ingås. Dvs. skriver de 500 kr på hemsidan och du gör ett anbud genom att klicka på "köp"-knappen så är inte avtalet slutet förrän säljaren
1 svar · 440 läst
·
Marike
Marike: Där satt den! 😀 Visste inte man kunde göra så, nu funkar stavningen igen. Fattar inte hur det kunnat ändra sig till engelska.
9 svar · 627 läst
·
Alfredo
Alfredo: [citat] Det har jag aldrig stött på. Det kan inte vara så att du missförstått exempelvis ett förslag på bilbesiktningstid?
58 svar · 7,3k läst
·
CantDecide
CantDecide: Hej! Beror på vad du vill föra över. KOntakter får du föra över genom att spara på simkortet och sedan har du det i den nya Doro där du kan importera dessa. Andra inställningar går nog inte att föra över. Det är ju ingen smarttelefon.
1 svar · 209 läst
B
breakman: [citat] Oklart ännu, såhär skriver dom [citat] Källa: https://msva.se/avfall/narsorterat/narsorterat-for-villa-och-fritidshus
4 svar · 828 läst
Alfredo
Alfredo: [citat] Låter som ett klokt beslut att aldrig ha skaffat ett konto.
5 svar · 990 läst
Alice1995
Alice1995: [citat] Hur gick det?
14 svar · 4,1k läst
Dracula
Dracula: [citat] Vad jag förstått, och själv bekräftat efter köp, att betalning med mitt VISA-kort, kostar mig VISAs(!) för dagen satta valutakurs + valutaväxlingspåslag. Som i mitt fall varit 1,6% eftersom detta är vad Nordea har satt, och har varit samma under många år. Alltså vet jag vad det kostar mig. Jag kan logga in direkt på VISA och se aktuella valutor och därmed veta vad köpet
3 svar · 1,1k läst
Oliverj
Oliverj: [citat] Tack, jag letade precis efter något liknande.
12 svar · 932 läst
·
A
ashleys: Smaklöken
17 svar · 1,3k läst
·
A
17 svar · 1,3k läst
·
Oliverj
Oliverj: Brabantia 124x45 cm Ironing Board, IKEA DÄNKA Ironing Board 120x37 cm, Laurastar Comfortboard
4 svar · 833 läst
·
Oliverj
Oliverj: [citat] 👍
5 svar · 521 läst
·
13th Marine
13th Marine: Sen är det tyvärr inte alltid det funkar klockrent. Min Dell U2722DE funkar bra med jobblaptopen, en HP Z-fly nått, men min personliga HP Elitebook 835 började strula med grafikkortet efter ett år och vill sällan visa bild via usb-c utan att jag startat om grafikkortsdrivrutinen.
12 svar · 570 läst
Nötegårdsgubben
Nötegårdsgubben: [citat] Jag har såvitt jag kan minnas inte hävdat någonting om vad Tesla gör, utan bara spekulerat i vad det skulle kunnat bero på. Och nej, jag har naturligtvis inget intresse av att försvara direkt felaktigt beteende.
35 svar · 3,9k läst
A
A-Man_08: För ett par år sedan fanns en tråd om ett gäng byggahus medlemmar som brukar träffas å swinga några bägare. Var det något som dog ut eller görs det fortfarande?
0 svar · 216 läst
SågspånPappspikEternit
SågspånPappspikEternit: [citat] Älggräs äter de med förtjusning. Tillägg: givetvis köper du någon av våra svenska allmogeraser som bevaras i levande genbank, lappgeten, jämtgeten och göingegeten som bevaras av Föreningen Allmogegeten. Vår svenska lantrasget bevaras av Svenska Getavelsförbundet.
7 svar · 694 läst
S
s97danl: Grillade lamm igår, och åt rester idag.....som jag kommer att få göra resten av veckan.
42 svar · 7,4k läst
·
Intet
Intet: [citat] Jajjamensans. Jag badar i guld och mamma Putins hemgjorda rödbetssoppa. Pension, ca: 400h lön/månad, plus Putins primörer. Det ger klirr i kassan och en mätt mage.😋 Vill du, så kan jag lägga ett gott ord för dig när jag skall dit nästa gång och lämna mikrofilmerna.
19,5k svar · 1016,3k läst
·
M
Majid59: [citat] Röda bilen
15 svar · 4,1k läst
·
Mats-S
Mats-S: Ofta på BH forum diskuteras det en del angående osämja mellan grannar, kolla in den här danska dokumentärserien, här snackar vi grannfejd på riktigt 😆 https://www.tv4play.se/program/29083cbc9d2e5ea1cf56
0 svar · 1,2k läst
L
Lena Alfredsson: [citat] Den tippas och senare täcks den med lera
94 svar · 24,9k läst
·
P
psandin: [citat] Jag har slitit ut 4 par Fjällräven keb byxor på ett par klättermusen gere 2.0 (som fortfarande håller). Nackdelen är att gere-byxan är tyngre.
2 svar · 1,7k läst
·
M
marp68: [citat] Nej, enligt appen debiteras man 5 kr för expressparkering i Stockholm. Alltså utloggat läge. Och varken expressparkering eller swish finns ju i inloggat läge.
11 svar · 1,3k läst
·
anders07
anders07: [bild] Påfyllning och avluftning av nya golvvärmeslingor pågår... 😅
0 svar · 319 läst
·
M
MagicFingers: för info beställde jag inget.., och ja tur är ju det.. vh
5 svar · 1,3k läst
R
René W: [citat] ..Fick lite bra info om batterier här bl.a att EN är bättre än CCA. Men får med BT testare (ny inköpt idag) på ett okänt batteri 12.6V och ändå "replace". vilket jag iof anat efter att bilen stått en vecka(märkbart trögare). Enl datorn i bilen dalar det ända till 8,6V men bilen startar ändå (Diesel). Nu ska väl tilläggas, att jag tror det blir tuffare i vinter när kylan
12 svar · 8,2k läst
·
A
AndersS: Helt rätt och beroende av vilka pensionsavtal man har kan man välja olika risknivåer PPM, tjänstepension, ev. privat eller annan form av sparande/investering utifrån förutsättningar och mål. Se till helheten och vilket mål man har vid pensionering, någon kan ju vilja pensionera sig tidigare.
38 svar · 2,5k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Tråden har spårat ur och jag stänger den. /Moderator
55 svar · 3,7k läst
·
Hep
Hep: En del bra tips som säkert funkar helt ok, men det vore kul om någon annan snubblat över det tips som ligger i ett svart hål i min hjärna. Vad det nu var han gjorde så gick det på någon sekund.
8 svar · 821 läst
DennisCA
DennisCA: [citat] Tänk att butikerna får mygla så där i Sverige. Jag vet inte om jag stött på liknande i Finland, kan inte komma på nåt liknande. Jag tror man måste uppvisa kg pris både för den rabatterade varan och ordinarie pris tillsammans så man inte kan fiffla på det där viset. Jag har dock upptäckt att vissa produkter är dyrare i stor förpackning, t.ex. surskorpor från Oululainen,
119 svar · 11,6k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.