Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Foliehatten3
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Så du skrev alltså inte inlägg #167?
Jo, men antog till att du syftade på orden "trust me bro"

Dracula Dracula skrev:
Jag såg den här filmen idag på sociala medier. På en sida som ägaren är höger och kritisk till public service. Det finns ju miljontals exempel på hur uppfostringsmedia paketerar sina budskap. Islamismen är den fria demokratiska västvärldens största hot men här blev nyheten om 100 fångade terrorister bara en nyhet i förbifarten. Juletider eller aktivt val? Kommer Carl Bildt bli inbjuden till studion och belysa detta eller kränker det Sveriges mångkulturella utopia?
Problemet med "Public service" beskrivs bra med den här bilden.

Cirkeldiagram som visar partisympatier bland svenska journalister 2019, med V i rött (32%), S i rosa (24%), MP i grönt (14.7%), och andra partier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Foliehatten3 och 3 till
  • Laddar…
M Mr Stirling skrev:
Problemet med "Public service" beskrivs bra med den här bilden.

[bild]
Jag ser inte problemet för alla möjligheter. Ni får väl hitta lite högerfolk som är intresserade av att läsa mycket samtidigt som de ska vara intresserade av att gå en utbildning som i slutändan ger dem en sketen lön om ens ett jobb. De högertroende jag känt som varit intresserade av studier har gått på Handels och är mer upptagna med att tjäna pengar till sig och sina än att förändra världen.

Låt oss återgå till att diskutera hus-, bygg- och renoveringsrelaterade ämnen nu. Stänger tråden med hänvisning till § 5.8 i reglerna.

/Moderator

• Gilla
Manhunter och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.