MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 848 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 848 inlägg
Låter märkligt! Min tvättmaskin från Siemens har aquastop med ventil i slangen som stryper vattnet när maskinen är avstängd (krävs ström från maskinen för att öppna ventilen) eller den detekterar vattenläcka.rakt09 skrev:
Söker jag hos Bosch/Siemens så har 10 maskiner i deras sortiment samma funktion. Tycker inte det är "saknar nästan alltid" även om det gäller en tillverkare.
Jag har heller inga märkbara vibrationer i anslutningen till den kran jag satt upp där jag själv stänger av vattnet när jag inte är hemma, som extra åtgärd (alltid haft det oavsett maskin). Detta trots trägolv i badrummet.
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
vad bra att det verkar röra på sigMultiMan skrev:
Låter märkligt! Min tvättmaskin från Siemens har aquastop med ventil i slangen som stryper vattnet när maskinen är avstängd (krävs ström från maskinen för att öppna ventilen) eller den detekterar vattenläcka.
Söker jag hos Bosch/Siemens så har 10 maskiner i deras sortiment samma funktion. Tycker inte det är "saknar nästan alltid" även om det gäller en tillverkare.
Jag har heller inga märkbara vibrationer i anslutningen till den kran jag satt upp där jag själv stänger av vattnet när jag inte är hemma, som extra åtgärd (alltid haft det oavsett maskin). Detta trots trägolv i badrummet.
det finns också sas externa lösningar.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden