returen
returen: [citat] ännu värre vem vill ha en vauxhall
30 svar · 7,6k läst
·
returen
returen: [citat] Det är ju bra att man har något att förhålla sig till även om det är mätningar gjorda i lab-miljö Nu körs ecoprogrammet på 50-55C så det blir svårt att jämföre men ECOprogrammet har gfast tid och fast temp ocg fast vattenmängd och autoprogrammet anpassar sigm att inte detta är redovisat är ju skumt det har övriga fabrikat troligen så beror detta på siemens är tyskt
10 svar · 547 läst
returen
returen: [citat] precis lossa skruvarna och dra ut men det finns bara ett fall när man gör detta och det är att byta avfrostningselementet (om det går att få tagpå)
3 svar · 568 läst
·
returen
returen: [citat] kretskortsfel brukar get upp när ventilen gett upp
1 svar · 351 läst
K
Kristina-Tina: Jättetack till både returen och Knorren! Efter en tur till Kjell & Co blev kabeln lagad och efter lite slit kom panelerna på plats igen. Nu kör den snällt en 40 tvätt!
26 svar · 7,3k läst
·
H
henke102: [citat] Tack så mycket för ditt svar 😃
3 svar · 305 läst
·
N
no16: [citat] Förutsätter att han gjorde det? Jag har ingen aning om hur mam kontrollerar det.
6 svar · 474 läst
·
O
olo99: [citat] DGC7440
100 svar · 40,3k läst
·
O
100 svar · 40,3k läst
·
returen
returen: [citat] vilken modell är det? låter som om den har glidskor som går utan på trumman till fuktighetsavkänningen
5 svar · 763 läst
·
Nilsson9208
Nilsson9208: [citat] Japp den funkar nu igen... Men jag är ju lite fundersam kring kommentaren från deras support "en reset kan åtgärda det men felet brukar dyka upp igen". Det indikerar ju att där brukar vara ett underliggande fel trotts allt... O nu går garantin ut om 2 veckor... Så man vill ju egentligen att skiten ska ha haverera igen innan dess...
4 svar · 637 läst
Redibo
Redibo: Jag hade ett liknande problem, med ett kylskåp från Ikea (Whirlpool) i lägenheten vi bor i. Höll på att bli tokig på ett högt brummande ljud, visade sig att det inte var fläkten, utan vibration när kompressorn kör vilket fick rör att slå mot varandra alternativt förångargallret på baksidan att hamna i självsvängning. Då det är inbyggnadsskåp blev det en ovetenskaplig approach
4 svar · 835 läst
·
J
Johan Övergaard: [citat] Ta hem en fackman.
7 svar · 937 läst
returen
returen: [citat] Svårt att orientera sig på den bilden
6 svar · 386 läst
·
returen
returen: [citat] ser svensk ut troligtvis knappsatsen på kretskortet som leder när den inte skall kan kommit fukt i den värt att försöka torka ur annars ny ca 2000.-
12 svar · 606 läst
·
returen
returen: [citat] Helt klar värt att byta beroende på vattenkvalitet håller de olika länge
4 svar · 233 läst
·
returen
returen: [citat] Men om du inte får bort fläktkåpan till vänster utan att ta bort trumman så måste trumman ut! för remmen träs runt fläkthjul från vänster. bakstycket måste bort för att få ut trumman
1 svar · 280 läst
·
returen
returen: [citat] så är det dyra torkar med kort hållbarhet för att spara några ören el
16 svar · 4,1k läst
·
returen
returen: plåten skall sitta bakom panelen https://www.bosch-home.se/supportdetail/product/SMU88TW01S/04#/Tabs=section-spareparts/
6 svar · 293 läst
·
S
sannacr: [citat] Tack!! Detta fungerade för oss 🙏🏻🙌🏼
5 svar · 2,6k läst
·
returen
returen: om ma [citat] n har råd mieles kompressorer har egna serier och storlekar och brukar vara 5 ggr dyrare än storleken innan
13 svar · 1,7k läst
·
T
TypRätt: [citat] Va det med mil kostnad, undersökningstillägg, och standardpåslag inräknat? Sorry tycker bara att som oftast kostar det så man känner att de rånar den stackare som fått problem med deras produkter istället för att de står för kostnaden för att det sker så sällan att de få gånger det händer kan de bjuda på det.
15 svar · 871 läst
·
returen
returen: [citat] Jo det är ju det jag skrivit hela tiden
15 svar · 2,7k läst
·
Jenpet
Jenpet: [citat] Tack!!! ...och jag som just i detta nu skulle skicka DM till dig :-):-) Nej, jag behöver inte byta sladd men kan jag få loss den kan jag löda ihop den. Stort tack för din input!!!
2 svar · 285 läst
·
returen
returen: [citat] det svarta är så då det är när den är ny en svart bitumenlapp som man viker runt och i förlängningen minskar eller tar bort insprutningsljudet från kapilärröret det vita beigea på baksidan är permagum som tätar genomföreing från luft och på så vis minskar frost och energiförbrukning tyvätt åldras den svarta väldigt snabbt och är ingen trevlig syn men totalt harmlöst
2 svar · 203 läst
·
returen
returen: [citat] sommartid kan den frysa fast på 14 dagar om självavfrostningen klickar och 30 minuter om döören inte är helt stängd
2 svar · 314 läst
returen
returen: [citat] du tar bort hällen tar bort luftledaren lossar skruvarna längs sidan du skall byta på lossar skruvarna till ggj fiskar upp ggj uppifrån mellan ugnen och sidan
2 svar · 205 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.