returen
returen: [citat] missvisande namn men det är ju en googleöversättning från kineiska (mandarin) tyvärr oxå med kinesisk gummikvalitet så den håller inte. men gummin är ju de i PRC väldigt dåliga på se bara till befolkningsmängden...
1 svar · 170 läst
·
returen
returen: [citat] det är mycket riktigt backventilen, sitter i utloppet på pumphuset, för att komma åt detta måste man ta bort avloppslangen
9 svar · 190 läst
·
returen
returen: men om det är 32 vilket det skulle kunna vara om jag inte har rätt i ordningen av färgerna dvs logiskt om du fipplat i serviceprogrammet kan du få konduktometiskt fel (fuktighetssensorn) fast då går maskinen normalt
27 svar · 419 läst
·
G
G.L.: Ja är det inte underligt.....
25 svar · 12,5k läst
·
returen
returen: svårt att slå wascator, reservdelar i landet går sällan sönder enkla att köra och drifta, bra åtkomst de är störst av de alla tar mer plats i tvättstugan finns från 6kg till +24, måste sitta fast i golvet, tvättar snabbast asko är bara kinesiskt skit, luckor lossnar reläer ryker värmeelement dör och är väldigt dyra inga reservdelar i landet miele är trevliga mycket handhavande
3 svar · 413 läst
A
ajn82: Kan återkoppla att efter kontakt med Miele så är det mycket riktigt så att den zonfria hällen är synnerligen begränsad av total tillgängligt effekt, en zon på KM 7575 har mer effekt än hela den zonfria 7697 har totalt. (varför den är specad till 11 kW anslutningseffekt är ett mysterium)
4 svar · 420 läst
returen
returen: Polsk från 2019 skitmaskin du byter den svetsade baljan med trumma komplett resdel 1926905306 ca 2500.- två man gör jobbet på 2 h
6 svar · 276 läst
·
Victor1234
Victor1234: Återkopplar för andra - det går fint att ta bort fliken högst upp temporärt, gör att höjden blir 1940, sitter med 3 skruv. :)
5 svar · 787 läst
returen
returen: [citat] svart värmebeständigt silicon
1 svar · 136 läst
·
R
Richardbivemyr: [citat] Haha...nej det var Tretti. Skickade tillbaka Broschen och köpte Miele på Elgiganten istället.
2 svar · 327 läst
·
Johannes W. E. Eriksson
Johannes W. E. Eriksson: Tyckte det var intressant att hitta en sådan här avkapad enkarderlig tåt i maskinen bakom ena sidopanelen. Vad har Miele månne tänkt att den ska ha för funktion? [bild] Den verkar inte spänningsatt, varken då diskmaskinen går eller annars.
12 svar · 551 läst
·
returen
returen: [citat] du har väl då 5 års garanti? utnyttja detta!
21 svar · 323 läst
·
B
Bengt65: [citat] Får göra det tråkigt bara
2 svar · 371 läst
returen
returen: [citat] köp en skarvsladd avsedd för ändamålet så följer det med så följer det med en muff
4 svar · 1,3k läst
returen
returen: [citat] köper man glödlampan från BSH följer det med ett verktyg för att lossa glaset lätt som en plätt
12 svar · 54,3k läst
L
Lasse Holmström: [citat] Som jag skrev framgår av instruktionerna
15 svar · 587 läst
·
C
Cylinda DM 35: Jag tog fram vattenpasset och justerade fötterna och sen fungerade den igen.
7 svar · 336 läst
returen
returen: [citat] inte helt osannolikt även om 20 är länge ,en definitivt längre än vilket ny annan kyl
15 svar · 2,4k läst
Törner
Törner: [citat] Fick maskinen utbytt efter mycket tjat. Verkar dock vara ett vanligt problem.
9 svar · 1,6k läst
·
returen
returen: [citat] bakstycke och framifrån höger sida bruka räcka
2 svar · 156 läst
lsoderlund
lsoderlund: Troligen är väl en ny maskin inte mycket dyrare.
6 svar · 1,6k läst
·
B
Björn Nillson 2: Jag tycker största fördelen är att den drar på rejält för att komma upp i temp om man lägger i nåt kalt för att sen lugna sig så det inte blir bränt. Den håller alltså tempen i stekpannan någorlunda. Klart bättre än man klarar själv om man inte har fokus på just det, Nackdelen Jag har Siemens som har följande 5 lägen. Där är tyvärr för grova steg. Jag hade velat ha 5°C
1 svar · 564 läst
L
lisnils: [citat] Hej Lundell! Använder du fortfarande din Electrolux köksmaskin? Jag har haft min sen 80-talet. Den lilla plastvingen har gått sönder. Jag letar efter en sådan. Använder du din? Eller kan tänka dig att sälja den?
31 svar · 7,5k läst
·
returen
returen: [citat] de de gör efter vin och baguette pausen är nog inget vidare
6 svar · 327 läst
·
returen
returen: [citat] nä det blir inga skador på kompressorn utan det är kondenseringen som inte fungerar
9 svar · 20,9k läst
returen
returen: [citat] troligen en dålig krets på kortet så lite av ett önsketänkande är det nog
3 svar · 336 läst
·
Z
Zakalwe: [citat] Nu har jag tvättat ca 10 tvättar. Inte en droppe har läckt (öppnade och kollade). Jag följde denna video (slå på översättningen): [MEDIA=youtube]Zeh-_BLHp6U[/MEDIA]
88 svar · 59,8k läst
·
S
skvadron: [citat] Jo jag svepte över lite i helgen men inget napp direkt så beställde så det blir rent😊
4 svar · 193 läst
·
4774
4774: Tack alla för hjälpen och mycket riktigt var det aquastoppet som av oklar anledning satt in. Löstes genom att bara skruva loss det och sedan skruva dit det igen samt, antar jag, den grundliga rengöringen 😀. Nu fungerar maskinen perfekt igen och jag får erkänna att jag älskar dessa maskiner och apparater som faktiskt går att laga istället för att slänga i detta slit och släng
9 svar · 441 läst
returen
returen: [citat] inte applicerbar på TS kyl/frys
7 svar · 1,0k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.