184 läst ·
4 svar
184 läst
4 svar
Söker stödhjul till Cylinda TK 40 (TD 40) torktumlare
Har en äldre torktumlare Cylinda TK 40 (TD 40) art.nr 9205228 där stödhjulen i framkant på trumman behöver bytas. Har kontaktat flertalet reservdelsåterförsäljare men hos alla har hjulen utgått och inga alternativ finns. Någon som vet om det finns några hjul som passar? Diameter får jag till 52.5 mm.
Kinesrna (hinsene) har bestämt att de inte skall hålla delar till dessa längre.J jotas66 skrev:Har en äldre torktumlare Cylinda TK 40 (TD 40) art.nr 9205228 där stödhjulen i framkant på trumman behöver bytas. Har kontaktat flertalet reservdelsåterförsäljare men hos alla har hjulen utgått och inga alternativ finns. Någon som vet om det finns några hjul som passar? Diameter får jag till 52.5 mm.
och lika bra är det för de delar de tar fram till cylindas gamla maskiner är bara skit.
de brukar ha fel storlek och fel material, håller som bäst 1/10del av originaldelen
men sök på "381491 ASKO"
så kommer det upp massor av alternativ vad som passar bäst vet jag däremot inte
Tack!returen skrev:
Kinesrna (hinsene) har bestämt att de inte skall hålla delar till dessa längre.
och lika bra är det för de delar de tar fram till cylindas gamla maskiner är bara skit.
de brukar ha fel storlek och fel material, håller som bäst 1/10del av originaldelen
men sök på "381491 ASKO"
så kommer det upp massor av alternativ vad som passar bäst vet jag däremot inte
Klicka här för att svara