Har en Husqvarna QSG7132W där ena plattan stänger av den inre zonen lite som den vill. Det verkar som den är "glapp" i vredet. Någon som vet vad problemet kan vara?
Såg att det finns energiregulator som reservdel kan det vara den som spökar?
Mvh Johan
Såg att det finns energiregulator som reservdel kan det vara den som spökar?
Mvh Johan
precis som du är inne på byt regulatorn så blir den som ny (inte bättre men nära nog)M Malmen_ skrev:
Klicka här för att svara


