Har en Husqvarna QSG7132W där ena plattan stänger av den inre zonen lite som den vill. Det verkar som den är "glapp" i vredet. Någon som vet vad problemet kan vara?
Såg att det finns energiregulator som reservdel kan det vara den som spökar?

Mvh Johan
 
  • Spis från Husqvarna QSG7132W med lysande kokzon och vred för temperaturinställning i bildens förgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Etikett med modell- och serienummer på en Husqvarna-spis, modell QSG7132W, med information om tekniska specifikationer och certifieringar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Dubbel energiregulator för Husqvarna QSG7132W, avbildad med Electrolux-logotyp. Designad för installation av professionell tekniker.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M Malmen_ skrev:
Har en Husqvarna QSG7132W där ena plattan stänger av den inre zonen lite som den vill. Det verkar som den är "glapp" i vredet. Någon som vet vad problemet kan vara?
Såg att det finns energiregulator som reservdel kan det vara den som spökar?

Mvh Johan
precis som du är inne på byt regulatorn så blir den som ny (inte bättre men nära nog)
 
  • Gilla
Malmen_
  • Laddar…
du har en 400V spis så kolla att du får en 400V regulator
den på bilden har rätt reservdelsnummer
 
  • Gilla
Malmen_
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.