5 483 läst ·
11 svar
5k läst
11 svar
Varför fungerar inte torktumlar-värmen på kombinerad tvätt/tork Electrolux perfectcare 700
Har en kombinerad tvätt-tork Electrolux perfect care 700. När den kör tork-program så blir det inte längre torrt. Den verkar gå som vanligt (möjligen att programmen blir lite kortare) men det blir ingen värme.
Jag har hittat två termostater på torkenheten på ovansidan. Jag har mätt och det är 0 ohm över båda termostaterna.
Någon som har förslag på vad som kan vara felet?
Jag har hittat två termostater på torkenheten på ovansidan. Jag har mätt och det är 0 ohm över båda termostaterna.
blir det något varmt öht?F Fred Rick skrev:Har en kombinerad tvätt-tork Electrolux perfect care 700. När den kör tork-program så blir det inte längre torrt. Den verkar gå som vanligt (möjligen att programmen blir lite kortare) men det blir ingen värme.
då är det kondensorn som är täpt annars är elementen kassa mät dessa när du ändå håller på
Produkter som diskuteras: "Fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden