Jag har inte svar på din fråga.

Har du frågat din lokala vitvaruhandlars om han har nån likadan reservdels maskin du kan få köpa?

• Gilla
Cylinda DM 35
  • Laddar…
Fairlane
Jag har aldrig hört talas om det. Antar att intresset är så lågt så det är svårt att få lönsamhet i det. Folk åker nog med hela diskmaskinen till återvinningsstationen.

Jag hade ett trasig diskmaskin som jag köpt en ny diskmedelsbehållare till för rätt många 100-lappar. Jag la ut en fråga lokal på Facebook om någon var intresserad av den, korgar eller något annat gratis, innan jag körde maskinen till återvinningsstationen. Inget intresse, så att skapa en business på det känns svårt.

• Gilla
Cylinda DM 35
  • Laddar…
C Cylinda DM 35 skrev:
Hej
Är det någon som har eller vet håller på med begagnade reservdelar till tvättmaskiner och diskmaskiner?
återvinningen

C Cylinda DM 35 skrev:
Hej
Är det någon som har eller vet håller på med begagnade reservdelar till tvättmaskiner och diskmaskiner?
Jag ser det som ganska riskfyllt att montera in någon detalj som lägger av strax igen. Vet att Miele har börjat testa med att sälja bla renoverade (vad det nu betyder?) elektronikkort. Ca 20% billigare än nya. Men tänker du på någon särskild del?

På tyska Ebay (www.ebay.de) finns gott om begagnade reservdelar till vitvaror.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.