274 läst ·
5 svar
274 läst
5 svar
Begagnade reservdelar vitvaror
Hej
Är det någon som har eller vet håller på med begagnade reservdelar till tvättmaskiner och diskmaskiner?
Är det någon som har eller vet håller på med begagnade reservdelar till tvättmaskiner och diskmaskiner?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 851 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 851 inlägg
Jag har aldrig hört talas om det. Antar att intresset är så lågt så det är svårt att få lönsamhet i det. Folk åker nog med hela diskmaskinen till återvinningsstationen.
Jag hade ett trasig diskmaskin som jag köpt en ny diskmedelsbehållare till för rätt många 100-lappar. Jag la ut en fråga lokal på Facebook om någon var intresserad av den, korgar eller något annat gratis, innan jag körde maskinen till återvinningsstationen. Inget intresse, så att skapa en business på det känns svårt.
Jag hade ett trasig diskmaskin som jag köpt en ny diskmedelsbehållare till för rätt många 100-lappar. Jag la ut en fråga lokal på Facebook om någon var intresserad av den, korgar eller något annat gratis, innan jag körde maskinen till återvinningsstationen. Inget intresse, så att skapa en business på det känns svårt.
Jag ser det som ganska riskfyllt att montera in någon detalj som lägger av strax igen. Vet att Miele har börjat testa med att sälja bla renoverade (vad det nu betyder?) elektronikkort. Ca 20% billigare än nya. Men tänker du på någon särskild del?C Cylinda DM 35 skrev:
Klicka här för att svara