S
scasi: [citat] Det beror ju på om du har valt ett program med fördisk eller inte. Flera program på diskmaskinen har inte fördisk. Det kommer fungera tillräckligt bra att lägga tabletten i maskinen i de allra flesta fall.
22 svar · 554 läst
·
returen
returen: kul madin italy fast i polen krakow men kul du har faktiskt dubbla cirkulationspumpar, nått jag aldrig sett förut du har ju hel botten som inte går att ta ur förrän sist så du får ta bort -locket (toppen) -panelen (kretskortet) -luckan lossa gummibälgen -tabort socklen -ta bort fronten (ett par skruvar bakom panelen och några i underkant för att komma åt
16 svar · 3,7k läst
·
L
LGJO: [citat] Vad enkelt det blev. TACK
3 svar · 871 läst
·
B
batsan: [citat] Ok, tack !
10 svar · 175 läst
B
returen
returen: [citat] pinnen sitter med mutter på undersidan, sen kan du flytta den
2 svar · 213 läst
·
returen
returen: [citat] det är ju gummibeläggningen som ger upp och släpper så.... vem 3d printar gummi? annars är det vanliga 608zz kullager plasten mellan går aldrig
4 svar · 172 läst
returen
returen: [citat] trycksensorn är en bov i dessa maskiener har du fått det bättre med rengöring så byt till en ny á 1500.-
10 svar · 885 läst
·
returen
returen: [citat] det finns nånstans en tråd som visar hur man rengör luftslangarna från pumpen men då måste du vara bered att skruva av locket och vänster sida samt loss skruven för tanken på baksidan du behöver en tång slangarnas fjäderklämmor och fotografiskt minne så allt kommer tillbaka rätt
6 svar · 177 läst
J
Jaegren11: [citat] Tack för snabba svar! Får kika på deras hemsida :) börjar bli trött på allt damm som kommer från att dörren inte stängs helt (har en stol emot men funkar inte så bra ändå)
11 svar · 2,6k läst
·
T
tyomka: [citat] Tack för upplysning!
20 svar · 523 läst
·
Kalle 71
Kalle 71: [citat] Ja det var ju inte så nära och bra, Södra Dalarna här
24 svar · 13,9k läst
·
returen
returen: [citat] det kan bero på att tillräckligt mycket vatten han ut innan den börjar tömma för centrifugering du kan ju kolla med slangen i handen (du vet vilken) om det kommer mycket (ja vatten). och allt är tömt (du förstår nog) innan den centrifugerar
3 svar · 214 läst
returen
returen: [citat] den kan du lämna där hän, den mäter luft tempen och inte förångartempen som styr avfrostningen. skall dy byte denna får du såga upp och gröpa ur isoleringen och försöka klippa kablarna så långa på den gamla så att du kan skarva dit den nya. ett skitjobb och fult kan det bli oxå Du kan alltså inte ta loss den gamla bara för att kolla den
7 svar · 899 läst
returen
returen: [citat] missvisande namn men det är ju en googleöversättning från kineiska (mandarin) tyvärr oxå med kinesisk gummikvalitet så den håller inte. men gummin är ju de i PRC väldigt dåliga på se bara till befolkningsmängden...
1 svar · 148 läst
·
returen
returen: [citat] det är mycket riktigt backventilen, sitter i utloppet på pumphuset, för att komma åt detta måste man ta bort avloppslangen
9 svar · 184 läst
·
returen
returen: men om det är 32 vilket det skulle kunna vara om jag inte har rätt i ordningen av färgerna dvs logiskt om du fipplat i serviceprogrammet kan du få konduktometiskt fel (fuktighetssensorn) fast då går maskinen normalt
27 svar · 390 läst
·
G
G.L.: Ja är det inte underligt.....
25 svar · 11,7k läst
·
returen
returen: svårt att slå wascator, reservdelar i landet går sällan sönder enkla att köra och drifta, bra åtkomst de är störst av de alla tar mer plats i tvättstugan finns från 6kg till +24, måste sitta fast i golvet, tvättar snabbast asko är bara kinesiskt skit, luckor lossnar reläer ryker värmeelement dör och är väldigt dyra inga reservdelar i landet miele är trevliga mycket handhavande
3 svar · 309 läst
A
ajn82: Kan återkoppla att efter kontakt med Miele så är det mycket riktigt så att den zonfria hällen är synnerligen begränsad av total tillgängligt effekt, en zon på KM 7575 har mer effekt än hela den zonfria 7697 har totalt. (varför den är specad till 11 kW anslutningseffekt är ett mysterium)
4 svar · 365 läst
returen
returen: Polsk från 2019 skitmaskin du byter den svetsade baljan med trumma komplett resdel 1926905306 ca 2500.- två man gör jobbet på 2 h
6 svar · 250 läst
·
Victor1234
Victor1234: Återkopplar för andra - det går fint att ta bort fliken högst upp temporärt, gör att höjden blir 1940, sitter med 3 skruv. :)
5 svar · 632 läst
returen
returen: [citat] svart värmebeständigt silicon
1 svar · 111 läst
·
R
Richardbivemyr: [citat] Haha...nej det var Tretti. Skickade tillbaka Broschen och köpte Miele på Elgiganten istället.
2 svar · 273 läst
·
J
Johannes W. E. Eriksson: Tyckte det var intressant att hitta en sådan här avkapad enkarderlig tåt i maskinen bakom ena sidopanelen. Vad har Miele månne tänkt att den ska ha för funktion? [bild] Den verkar inte spänningsatt, varken då diskmaskinen går eller annars.
12 svar · 418 läst
·
pacman42
pacman42: [citat] Jag är väl medveten om det. Men både Schweiz och Norge ingår i EES. Jag valde att räkna upp de länder där trefas är vanligast. Sedan har vi då Nederländerna med sina kokgrupper som är en "variant" av två "faser". Det råkar dock vara två av samma fas, men det går ingen större skillnad om praktiken, det krävs fortfarande två säkringar för att mata spisen. Med 25% av
143 svar · 5,2k läst
·
returen
returen: [citat] du har väl då 5 års garanti? utnyttja detta!
21 svar · 292 läst
·
B
Bengt65: [citat] Får göra det tråkigt bara
2 svar · 276 läst
returen
returen: [citat] köp en skarvsladd avsedd för ändamålet så följer det med så följer det med en muff
4 svar · 1,3k läst
returen
returen: [citat] köper man glödlampan från BSH följer det med ett verktyg för att lossa glaset lätt som en plätt
12 svar · 53,7k läst
L
Lasse Holmström: [citat] Som jag skrev framgår av instruktionerna
15 svar · 501 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.