Jag har en Electrolux frys som är självavfrostande. Men avfrostningsvattnet rinner inte ut som det ska och jag har fått tipset att kolla om avrinningshålet är igensatt.
Jag har tagit lös den bakre skivan, lossat elkablarna, men får inte lös kåpan för att komma åt avrinningen.
Kåpan sitter säker med clips eller liknande inuti. Känns som att den sitter mest fast till höger på bild, just ovanför kopparröret.
Är det någon som vet hur jag lossar kåpan? [bild][bild][bild][bild]