Senaste aktiviteten
-
KSpännande! Cliffhanger efter cliffhanger.😉
-
FFarmarskruv38234 gillade Danne824s inlägg i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.Väteperoxid bleker man trä med vilket jag inte tror du vill, jag förordar ättika och vädra för att ta bort lukt. Båtlack är tålig mot...
-
KKurt-olsson svarade i tråden Sommarhusdrömmen i Södermanland.Efter att ha fått på käften av huset igen är det dags för en rundspark tillbaka! Låt mig presentera min masterplan för att kunna bygga...
-
PPappa1986 svarade i tråden Tillbaka till rötterna.Underbart, bra jobbat
-
IDet låter helt rimligt. Jag har i två enkla byggnader spänt hålband genom att fästa bandet i ena änden, och nära eller bortom andra...
-
PDet händer lite saker. Men jag tänker vi börjar med "litet men större effekt än man tror": Målade lite doslock och lamputtag i samma...
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Tips på pelarborr, bordsmodell?.Jag trivs med min Bosch PBD-40. Bordet har skenor för dogs för att klämma arbetsstyckena. Den inkapslade designen gör att mekaniken inte...
-
LHar idag en altan på ca 3,5 x 6 m som vi skulle vilja riva och istället gjuta en isolerad platta i samma storlek för att bygga ett...
-
KKurt-olsson svarade i tråden Lada till garage.Välkommen! Har inte tips direkt men fin ladugård!
-
Fotografen gillade Conqvists inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Alla varor och tjänster är inte likvärdiga och jämförbara. Jag är personligen en varm förespråkare av marknadskrafter i nästan alla... -
DDilato skrattade åt Claes Sörmlands inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Nja, mitt argument var ju snarare att även vinet kom i förpackning i papp och plast i alltmer ökad utsträckning även om vin- och...
-
Llars11 svarade i tråden Reservdelar till Sanspis, Andersen 4?.Har en äldre andersen 4. Vilken var den engelska sidan? Är osäker på hur de övre plattorna ska sitta, de gamla är borta… skulle vara...
-
Kkioskdavid svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.Luftledningar grävs ju ner i stor omfattning nu. Jag var i ungefär samma situation. Grannens ledning gick på tvären över min fastighet...
-
13th Marine svarade i tråden Wifi till gården?.Provade att peta in det lite snabbt i designern, en U7 Pro ser ut att kunna täcka stora delar av gårdscentra på 2.4GHz med god... -
Bo.Siltberg svarade i tråden Koppla in laddbox i inkommande skåp?.Att någon gör rena felaktigheter som att grena av ledningen och koppla in mer last eller byta laddstationen till en från amazon går inte... -
Är man ute med husvagn har man väl all tid i världen? Jag var ute och åkte med 800kg kåpsläp förra veckan med min bil med 77kWh... -
DOm du inte äger hela huset så får du nog inte göra några ingrepp alls på bärande konstruktion. Det är fö tappen som håller ihop/låser...
-
VKan det bli mer sjuttiotal än så här? Reklam för Mexitegel.
-
GMen innan man börjar strula med bankbyte osv. Så borde man väl kolla med en värderingsman/mäklare vad vrdet kan tänkas bli efter utköp...
-
PTycker att det fokuseras för mycket på internationella avarter av ledare när vi har våra egna avarter!
-
EEn del skulle kanske må bättre av att ha det som när min pappa var liten. Dvs dom hade ingen el. Då slipper dom alla bekymmer med elpris...
-
IIncinerator svarade i tråden Vinglande bygge.När man inte ska klä insidan så tror jag att cc1000 borde funka fint.