tveksamt tveksamt skrev:
Fixed it..
[bild]
Nejnejnej! Nya verktyg finns aldrig! De ligger först i en hög under de gamla verktygen, för att senare demonstrativt ta fram och damma av det "gamla" vekrtyget framför frun 👍👍

Sen frågar jag inte om hennes klädinköp eller vad frisören kostade heller. Fan. Vi är mycket mer traditionella än jag trodde, vi som är så jävla jämställda annars! 🤔

Det var spännande första gången jag köpte Makita och laddaren spelade en melodi som inte hörts förut från någon annan laddare 😅

• Gilla
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vilken besvikelse! Sinnesnärvaron (och det äktenskapliga modet) att kläcka ur sig det till en gränslös främling var ju halva humorvärdet! Nåväl, roligt var det oavsett.
Berättat den några ggr men alla har inte tyckt den var rolig så provade här, resultatet blev lite blandat så jag lägger nog den i arkivet bara.

• Gilla
  • Haha
Hank_Ö och 2 till
  • Laddar…
Halva poängen med riktigt bra skämt är ju att alla inte förstår/gillar dem!

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Uffe A och 5 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Halva poängen med riktigt bra skämt är ju att alla inte förstår/gillar dem!
Som denna klassiker ...

Bild med text som innehåller ett UDP-skämt: "What's the best thing about telling a UDP joke? I don't care if you get it or not!" mot blå bakgrund.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Hank_Ö och 19 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
[länk]
Glömde tummen upp i slutet 👍

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
En serie med två tecknade figurer som har en konversation. Den ena frågar den andra om att ha sex med någon, levande eller död, och får ett oväntat svar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Pin och 9 till
  • Laddar…
Grön Carlsberg-reklam med texten "Time for a hydration break, Gianni? Probably" och "Proud Supporters of Football".
Skapa konto

• Gilla
Hank_Ö och 7 till
  • Laddar…
☀️ skiner, bra flödesschema. 👇
Flödesschema med tre steg runt en burk Norrlands Guld alkoholfri lager. En pil visar: "Du blir törstig", "Du dricker en Norrlands", "Din Norrlands tar slut".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dilato och 10 till
  • Laddar…
Frerider
Man i liten båt lastad med matvaror kommenterar mängden medan kvinna med ratt står på brygga. Textbubbla: "Jisses, måste man hamstra…
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Henri och 17 till
  • Laddar…
Frerider Frerider skrev:
[bild]
HÖG igenkänningsfaktor på den!🤣😂

• Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
T
Frerider Frerider skrev:
[bild]
Haha, när vi var yngre och skulle till landet eller ut på sjön så var måttstocken att om maten kostade mer än drickat så hade någon gjort fel... 🥴

• Gilla
JohnBergq och 4 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två personer som sitter på en bänk och har en dialog om kärlek. Texten bredvid handlar om att använda ett mindre ord än "älskar".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Henri och 12 till
  • Laddar…
En man och ett barn pratar om vattenmelonens kärnor i köket. I en butik pratar barnet med en gravid kvinna, medan mannen ser bekymrad ut.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Hank_Ö och 7 till
  • Laddar…
Frerider
Arbetare i gul reflexväst med texten "De kallar mig förhuden, jag drar mig tillbaka när det nalkas arbete.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dilato och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.