Senaste aktiviteten
-
DEn kondning kanske har lossnat under transport och ligger och självsvänger
-
UUrsidae svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.En PHEV må vara en bra grej men otråligt tråkig drivlieprincip. Man brukar ju ha mycket totaleffekt men det är fruktansvärt tråkig...
-
Fan glömde bort den här tråden. Nåväl jag är klar nu, bara inredningen som ska upp i veckan. Blev samma grå i tak och på vägg, men... -
CConqvist svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Har du tagit isär och rensat de smala rören? Jag har samma vattenlås från Ikea och det som händer med mitt, vilket aldrig hänt i något...
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Tänkte köpa en hejare.En firma försökte med rör med skruvspets. När de inte kunde vrida mer fortsatte dem med att banka på röret. Pga skruvspetsen gick inte...
-
KKoshka_ru svarade i tråden Ljud när taklampan tänds.Det kändes inte som att något var löst där.
-
Iiljic skapade tråden Bygga isolerad ateljé inuti oisolerad lada i forumet Utbyggnad och tillbyggnad.Hejsan. Vi har precis köpt en gård med en stor lada på tomten. Ladan är oisolerad, omkring 100 kvadratmeter stor, eternittak, träväggar...
-
KKoshka_ru svarade i tråden Ljud när taklampan tänds.Usch, det kan vi rent teoretiskt, men praktist vill jag helst undvika det då det skulle innebära att skruva loss lampan på ett ställer...
-
DDilato svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det enda som spelar roll är om skon passar och är skön att använda, allt annat är rent trams.
-
Marlen Eskilsson gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är inte konstigt att det är dyrt att bygga när ett projekt som det här faller på att ett parhus synes ligga på en fastighet istället... -
JJ-banan svarade i tråden Koppla in laddbox i inkommande skåp?.5g6 är oftast ok upp till 25A vilket är störst storlek på den gänga som TS har. Om det ska ske uppgradering blir det större mätarskåp...
-
DVi har en kund som säljer breda skor. Ingen aning om kvalitet, men kunden är trevlig och skorna ser ut att ha plats för alla sorters...
-
PJa, men fullt då enkelt är det inte. De har historiskt funnits i alla möjliga vatten, precis som signalkräftor gör nu.
-
PTak. Jeg er dansk og taler nærmere "sasperanto" end korrekt svensk :). Interessant iøvrigt: En dansk tapetserer sætter blot tapet på...
-
PPappa1986 svarade i tråden Vad blir det för mat?.Går det inte om man vänder i mjöl, ägg och panko? Och sen i airfryern?
-
Farstatjej90 svarade i tråden Bilias felsökning.Jag tycker man kan kräva mer av en trådstart än "kolla här" och en länk till en halvtimmes video. Oavsett ämne. -
Mminimunk gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Luftning av avlopp på taket. Kan man göra något åt lukten?.Mycket lukt kan indikera att det är partiellt stopp eller bakfall i avloppsledningen nedströms, kanske i under källargolvet, ute på...
-
EEnder svarade i tråden Husqvarna electrolux QT3549FX temperatur..Idag vaknade jag till EXAKT samma problem, men ett tryck på Action Freeze hjälpte inte. Dörren var stängd och istillverkningen använder...
-
PKoreansk kyckling med gochujang och ris. Starkare än förväntat men 👌 Har blivit en favorit hemma, försöker hitta ett sätt att göra...
-
TTypRätt svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.Too soon! 😂
-
BBitterhetsakademin gillade atomlabs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag är som person att om ett företag tjänar massor utav pengar så delar mitt företag ut pengar till de anställda istället för att...
-
Appendix svarade i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Det är väl det här som är bra att tänka på När man renoverar kan man göra förbättringar planerat. Att vara utan vatten ett tag går ju... -
TTypRätt svarade i tråden Myror i huset som vi inte blir av med.Med få undantag ger försäkringsbolag enbart ut myrdosor som bot/ersättning för myror i hemmet. Endast de lite större villaförsäkringarna...
-
Appendix skrattade åt Bollos inlägg i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Detta är bilder på rör som legat sedan 1965. -
Aatomlab svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag är som person att om ett företag tjänar massor utav pengar så delar mitt företag ut pengar till de anställda istället för att...