Senaste aktiviteten
-
Appendix gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Vi har galv från 60-talets första år i mitt lilla samhälle. De har rostat igenom de senaste 20 åren, småhus för småhus. Jag tror inte... -
mattisx svarade i tråden Lån för att friköpa tomt.I Swedbank måste man först skicka in en digital ansökan, sedan blir man uppringd av en handläggare som säger tyvärr 5 år gäller. Då får... -
Appendix svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Det är roligt att det är "kolonierna" i norr (Trots att Norrbotten varit svenskt betydligt längre än skåne och bihang) som är en del i... -
TI den här videon hjälper Team Odiffat YouTubern Elliot med hans Volvo V60 (0:00). En märkesverkstad (Bilia) hävdade att turbon var...
-
pacman42 svarade i tråden Allmänn diskussion om AI.Jag tycker faktiskt att AIn var rätt duktig på att såga sig själv när jag frågade hur jag skulle kunna få den att inte hallucivera när... -
MathiasS svarade i tråden Wifi till gården?.Men den har samma begränsning som UCG MAX och Fiber som jag hade i bakhuvudet. 8st 4K kameror. Möjligen är fördelen med UDM att den kan... -
HKöpte en Husqvarna Balance XT för några år sedan som jag använder till en Jonsered FC 2145C som jag själv är väldigt nöjd med...
-
Appendix svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Jag har varit tråkig många gånger och sagt just det här. Rewrites av artiklar blir ofta så trubbiga. tredjehandsinformationistället för... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Tycker du det med 2,5 ton bil, full packning? Jag tvivlar starkt på att du kör en xc90 t8 under 0,7 i verklig förbrukning. Sen vad en...
-
Appendix gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är inte konstigt att det är dyrt att bygga när ett projekt som det här faller på att ett parhus synes ligga på en fastighet istället... -
Appendix svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.ÄNTLIGEN kan man andas ut. ja tillochmed ett BLÅS UT 🤣😅😜🥳 Men tror dock att majoriteten av befolkningen tänker på Blåsut vid Globen i... -
mexitegel svarade i tråden Bilias felsökning.Är du inte intresserad så är det mer rimligt att scrolla vidare, livet serveras inte på ett silverfat. -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nä för när man köper en bil för 600’kr och uppåt är det försumbart om bensinen kostar 20 eller 25kr per liter. Kör man säg 80% på el och...
-
Ggreenkarma svarade i tråden Att anlägga en damm – en ettårig(?) resa.Jag har hittat levande kräftor på både gräsmattan och i stenrösen hemma. Och då har jag en syresatt damm. :D Du har inte funderat på om...
-
CChristofferNilsson98 svarade i tråden Lada till garage.Men kommer uppdatera här under tidens gång!
-
TTrollskidan svarade i tråden Wifi till gården?.Vill du ha LÅNG räckvidd +300m kör Wi-Tek CPE513P-KIT Vi kört här mellan en sommarstuga och mitt när funkar klockrent. Då har vi tråd...
-
RandomHero svarade i tråden Byta ut befintliga golvvärmetermostater mot Plejd.Var några månader sedan jag installerade. Men såhär blev det. Sjukt smidigt :) -
AInomhus blommar elefanttungan
-
Mmarka svarade i tråden Att anlägga en damm – en ettårig(?) resa.Har du musslor i dammen och har dom i sådana fall överlevt?
-
MathiasS svarade i tråden Bilias felsökning.I den här videon hjälper Team Odiffat YouTubern Elliot med hans Volvo V60 (0:00). En märkesverkstad (Bilia) hävdade att turbon var... -
PProdigys svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Har annars en hitachi 230mm jag kan sälja billigt till dig...
-
Bbyggahus1 svarade i tråden Vattenfelsbrytare - LK eller Vatette?.Haha har ett nybygg hus där 8 kubikmeter vatten runnit. Precis allt måste rivas, dvs kök, 2 badrum, tvättstuga, alla golv, halv...
-
SStaffan-N svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Tycker de ser relativt väl dimensionerade ut för att passa i området. Det är ju inte direkt några höghus. Sen vill ju så klart grannarna...
-
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är ändå ganska törstigt, en vanlig liten bensinare ligger ofta runt 0,5l/mil. Men svårt att få ner förbrukningen med en sexa, Volvos... -
MathiasS svarade i tråden Wifi till gården?.Man ska dock beakta att kapaciteten på Protect är rätt begränsad om man inte har en dedikerad Unifi NVR som kör Protect.