1 699 617 läst ·
18 423 svar
1700k läst
18,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 544 inlägg
Hobbyelektriker
· E
· 15 516 inlägg
Det är en plåtdunk med en tunn vit strut.
Exakt en sån här, inte min på bild:
https://www.vadärdenvärd.se/s/4970554/retro-bensindunk-never-stop/
Minns jag rätt fick jag den i julklapp av farsan julen 1989, som nybliven bilägare.
Exakt en sån här, inte min på bild:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.vadärdenvärd.se/s/4970554/retro-bensindunk-never-stop/
Minns jag rätt fick jag den i julklapp av farsan julen 1989, som nybliven bilägare.
Redigerat:
Hobbyelektriker
· E
· 15 516 inlägg
Min funkade inte idag iaf.
Skor är och har väl alltid varit unisex om man inte går extremt högklackat eller stilett typ..Dalbotant skrev:
Tofflor, träning, sandaler, träskor och alla andra "vanliga" bryr sig inte om du har snippa eller snopp.
GAAAAHHHH!!!.....eller var det Yeeeessss 🤔
Har köpt mig en födelsedagspresent, tog campingbilen och åkte mot Jönköping i kväll för att hämta den, hittade en bra plats att övernatta på. Kuddarna.....vi har glömt kuddarna, sova utan kudde går bara inte ☹️
Så nu lägger vi oss strax på ett hotell istället, portiern uppmärksammade att det var min födelsedag så rummet uppgraderas utan kostnad och vi kunde ta en liten nattfösare i form av ett glas bubbel. Godnatt på er 🥂🥱
Har köpt mig en födelsedagspresent, tog campingbilen och åkte mot Jönköping i kväll för att hämta den, hittade en bra plats att övernatta på. Kuddarna.....vi har glömt kuddarna, sova utan kudde går bara inte ☹️
Så nu lägger vi oss strax på ett hotell istället, portiern uppmärksammade att det var min födelsedag så rummet uppgraderas utan kostnad och vi kunde ta en liten nattfösare i form av ett glas bubbel. Godnatt på er 🥂🥱
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 296 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 296 inlägg
Inte riktigt, tom i arbetsskor finns olika modeller för olika kön, eller iaf olika stora fötter. Och när det handlar om andra skor typ sandaler, vardagsskor (tex ballerina, boots, lågskor, stövlar/stövletter, sneakers och kängor) är det absolut olika för män och kvinnor.D Dilato skrev:
Kvinnor har oftast mindre fötter och män större. Få tillverkare (utom möjligen de som gör tofflor eller birkenstock) har skor i storlek 35-48…..
När jag tänker efter är det nog snarare ett undantag att skor är unisex. Både mina gummistövlar och jaktkängor är dammodell 🤷🏼♀️(mindre storlek, smalare läst)
Vi har en kund som säljer breda skor. Ingen aning om kvalitet, men kunden är trevlig och skorna ser ut att ha plats för alla sorters tår.Dalbotant skrev:
https://www.widetoes.com/se
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 303 inlägg
GAAH!
När man hållit sig undan från datorbyggen det senaste året och plötsligt inser att lagringskostnader mer är dubblats. Kompisen ville ha en TrueNAS-burk byggd, men lagringen blev 30.000:- istället för 12.000:- som vi pratade om senast. 😫
När man hållit sig undan från datorbyggen det senaste året och plötsligt inser att lagringskostnader mer är dubblats. Kompisen ville ha en TrueNAS-burk byggd, men lagringen blev 30.000:- istället för 12.000:- som vi pratade om senast. 😫
Ja jag tänkte ju bygga en dator för att spela nya GTA när det släpss. Men i och med att AI-maffian köper allt som tillverkas så är det bara att glömma. Men bubblan kanske spricker snart, då blir det AAAAAAHHH inte GAAAAAAHHHHH.
Jag som är man, har 38 i längd och typ 44 i bredd har inte lätt att hitta skor. Får oftast köpa 40/41 och dra åt snörena extra hårt så de inte glappar fram o tillbaka på fötterna.Satsuki skrev:
Inte riktigt, tom i arbetsskor finns olika modeller för olika kön, eller iaf olika stora fötter. Och när det handlar om andra skor typ sandaler, vardagsskor (tex ballerina, boots, lågskor, stövlar/stövletter, sneakers och kängor) är det absolut olika för män och kvinnor.
Kvinnor har oftast mindre fötter och män större. Få tillverkare (utom möjligen de som gör tofflor eller birkenstock) har skor i storlek 35-48…..
När jag tänker efter är det nog snarare ett undantag att skor är unisex. Både mina gummistövlar och jaktkängor är dammodell 🤷🏼♀️(mindre storlek, smalare läst)