Fotografen Fotografen skrev:
Dunken är en halvgammal klassisk röd från 1989-90 nångång, med en plaststrut man vänder på och skruvar fast.
En sån här? Eller är det det du behöver byta till? Har tyvärr ingen avgasbil, så kan inte testa, men nog borde piparna på sådana vara stabila nog för att köra ner i påfyllningsröret på en bil?
IMG_8917.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Gaaahhh! För fastrostade skruvar! MVIMG_20260805_201549.jpg
Skapa konto

• Ledsen
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
NyKarin NyKarin skrev:
Gaaahhh! För fastrostade skruvar! [bild]
Testa slagskruvdragare

F fribygg skrev:
Testa slagskruvdragare
Jag får bort dem till sist. Med just slagskruvdragare. Efter att ha skrapat, skrapat och svurit.

• Gilla
Hep och 2 till
  • Laddar…
Fast nu ger jag upp för ikväll
MVIMG_20260805_204621.jpg
Skapa konto

• Ledsen
  • Gilla
Satsuki och 8 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
En sån här? Eller är det det du behöver byta till? Har tyvärr ingen avgasbil, så kan inte testa, men nog borde piparna på sådana vara stabila nog för att köra ner i påfyllningsröret på en bil?
[bild]
Dom som du har funkar att tanka bil, vet av egen erfarenhet.

Min funkade inte idag iaf.

Dalbotant Dalbotant skrev:
Jisses! Alltså, det är jättebra att du har raka och fina tår! Blir bara avis. Jag har breda fötter men det fanns inga breda skor för tjejer när jag växte upp så mina yttersta tre tår ligger typ vikta in under.

Gaaaah för trånga skor!
Skor är och har väl alltid varit unisex om man inte går extremt högklackat eller stilett typ..
Tofflor, träning, sandaler, träskor och alla andra "vanliga" bryr sig inte om du har snippa eller snopp.

GAAAAHHHH!!!.....eller var det Yeeeessss 🤔
Har köpt mig en födelsedagspresent, tog campingbilen och åkte mot Jönköping i kväll för att hämta den, hittade en bra plats att övernatta på. Kuddarna.....vi har glömt kuddarna, sova utan kudde går bara inte ☹️
Så nu lägger vi oss strax på ett hotell istället, portiern uppmärksammade att det var min födelsedag så rummet uppgraderas utan kostnad och vi kunde ta en liten nattfösare i form av ett glas bubbel. Godnatt på er 🥂🥱
IMG_20260805_235700.jpg
Skapa konto

• Gilla
breakman och 10 till
  • Laddar…
Satsuki
D Dilato skrev:
Skor är och har väl alltid varit unisex om man inte går extremt högklackat eller stilett typ..
Tofflor, träning, sandaler, träskor och alla andra "vanliga" bryr sig inte om du har snippa eller snopp.
Inte riktigt, tom i arbetsskor finns olika modeller för olika kön, eller iaf olika stora fötter. Och när det handlar om andra skor typ sandaler, vardagsskor (tex ballerina, boots, lågskor, stövlar/stövletter, sneakers och kängor) är det absolut olika för män och kvinnor.

Kvinnor har oftast mindre fötter och män större. Få tillverkare (utom möjligen de som gör tofflor eller birkenstock) har skor i storlek 35-48…..

När jag tänker efter är det nog snarare ett undantag att skor är unisex. Både mina gummistövlar och jaktkängor är dammodell 🤷🏼‍♀️(mindre storlek, smalare läst)

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotant skrev:
Jisses! Alltså, det är jättebra att du har raka och fina tår! Blir bara avis. Jag har breda fötter men det fanns inga breda skor för tjejer när jag växte upp så mina yttersta tre tår ligger typ vikta in under.

Gaaaah för trånga skor!
Vi har en kund som säljer breda skor. Ingen aning om kvalitet, men kunden är trevlig och skorna ser ut att ha plats för alla sorters tår.
https://www.widetoes.com/se

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
GAAH!

När man hållit sig undan från datorbyggen det senaste året och plötsligt inser att lagringskostnader mer är dubblats. Kompisen ville ha en TrueNAS-burk byggd, men lagringen blev 30.000:- istället för 12.000:- som vi pratade om senast. 😫

• Wow
Satsuki
  • Laddar…
Ja jag tänkte ju bygga en dator för att spela nya GTA när det släpss. Men i och med att AI-maffian köper allt som tillverkas så är det bara att glömma. Men bubblan kanske spricker snart, då blir det AAAAAAHHH inte GAAAAAAHHHHH.

Satsuki Satsuki skrev:
Inte riktigt, tom i arbetsskor finns olika modeller för olika kön, eller iaf olika stora fötter. Och när det handlar om andra skor typ sandaler, vardagsskor (tex ballerina, boots, lågskor, stövlar/stövletter, sneakers och kängor) är det absolut olika för män och kvinnor.

Kvinnor har oftast mindre fötter och män större. Få tillverkare (utom möjligen de som gör tofflor eller birkenstock) har skor i storlek 35-48…..

När jag tänker efter är det nog snarare ett undantag att skor är unisex. Både mina gummistövlar och jaktkängor är dammodell 🤷🏼‍♀️(mindre storlek, smalare läst)
Jag som är man, har 38 i längd och typ 44 i bredd har inte lätt att hitta skor. Får oftast köpa 40/41 och dra åt snörena extra hårt så de inte glappar fram o tillbaka på fötterna.

• Ledsen
Johan Gunverth
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.