S Saelen skrev:
Fast rätta mig om jag har fel men var inte V2000 överlägset de andra två teknik mässigt men försvann rätt fort?
Om jsg mins rätt kunde man få in mer speltid på V2000 men att bildkvalitet var bättre på betamax.

S
Så kanske det var…

Jag ska visa bilden i första inlägget för eleverna på elprogrammet gymnasiet och säga att om du gjorde detta så fick du omgående "sparken" på stående fot.

G G.L. skrev:
Jag ska visa bilden i första inlägget för eleverna på elprogrammet gymnasiet och säga att om du gjorde detta så fick du omgående "sparken" på stående fot.
Då är det ju tur för TS att han inte går på elprogrammet😀.

Andrehandymagi
MoaSB MoaSB skrev:
Jag har förkortat elkabeln och satt fast de tre småkablarna på samma sätt som de satt innan. Det fungerade en stund, sedan inte. Då såg jag att den gulgröna kabel var lös. Jag satte dit den igen. Då lös lampan en sekund, sedan släcktes den.

Nu fungerar inte detta eluttag, men inte heller det andra uttaget eller värmepumpen som sitter på samma säkring. Säkringen har inte gått. Inte heller huvudsäkringen.

Hjälp?
Enkelt! Flytta den gulgröna kabeln som nu sitter ihop med neutralledaren och sätt den på det mittersta stiftet

Andrehandymagi Andrehandymagi skrev:
Enkelt! Flytta den gulgröna kabeln som nu sitter ihop med neutralledaren och sätt den på det mittersta stiftet
Too soon! 😂

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Andrehandymagi Andrehandymagi skrev:
Titta ordentligt på bilderna igen.
Den enda gulgröna ledare som sitter ihop med neutralledaren sitter redan på "mittersta stiftet".

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.