Senaste aktiviteten
-
IIncinerator svarade i tråden Allt om bilen.Egentligen inte syftet, jag tänker jag ska kunna spreja på och tvätta bort och att det ska gå att spola av med tvätten utan att lämna...
-
TEn kall efter solig promenad.
-
HSom vanligt har man missat det väsentligaste - vad innebär ommålningen i arbete? Underhåll och bättring är ju ngt som i stort sett alla...
-
KIdag kom det mellan 50 - 100 Vespa Piaggio i en enda lång karavan till Junsele i Sollefteå kommun. Pizzerian på byn lade ut denna bild...
-
BDagens och dagens.. @stigen hade en liten slip till salu som jag köpte. Han stog för baxandet till Gbg och där anslöt jag några v senare...
-
Frustrator svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Dagens och dagens.. @stigen hade en liten slip till salu som jag köpte. Han stog för baxandet till Gbg och där anslöt jag några v senare... -
NyKarin svarade i tråden Renovera gamla fönster.Jag har en burk Gysinges 30% grön umbra. Vad blandar jag den med då jag föredrar 15% grön umbra? -
PPysslarn svarade i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Och plötsligt blev verkstaden hälsovådlig… Och det gick fort måste jag säga! Egentligen har det väl kommit smygande en tid men för ett...
-
FFjonken svarade i tråden Karm badrum.Man köper rätt karm eller bygger gipssmyg
-
Mikael_L svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Samma erfarenhet här, så jag undviker att ens tänka tanken på att "borra upp" i betong och sten. Men det händer trots allt någon enstaka... -
LLeif i Skåne svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Va då inte bevisa? Det saknades skruvförband mellan 2 sektioner! Någon har inte läst monteringsanvisning! Den här bilden skulle suttit i...
-
Att rymma befintliga hål i sten har jag upplevt som problematiskt. Tycker det har en stor tendens att nypa kraftigt... Givetvis... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Beror nog på vilken bil vi pratar om… de absolut bästa kanske 40mil och en 7 sitsig v-klass kanske 15-20.
-
Ffribygg svarade i tråden Klammer och pistol?.tools.expert har rostfria 90/25, själv tror jag att det är bättre att spika med galvade hullingkrampor
-
13th Marine gillade Abies koreanas inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Du har framstått som en bildad och kunnig person här på forumet men när det gäller klimatet har du visst gått vilse rejält. Jag tror ju... -
NNybörjare14 svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Här finns instruktioner ...
-
CYuka klarar 55cm
-
Llindsmik svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Synd att denna debatt spårat ur så totalt. Jag vidhåller mitt förslag om att fotografera allt och dokumentera. Läs på dina rättigheter...
-
WHej! Vi söker lite råd och vägledning. Vi har kommit överens med en säljare om tomt, pris osv. Vi ska snart skriva papper är tanken...
-
SågspånPappspikEternit gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Offerta slår till igen. -
SågspånPappspikEternit blev ledsen av stinajohanssons inlägg i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Via en sajt, som jag hört av mig till. De gav såklart ett gott första intryck vid möte på plats och hade bra recensioner. -
NNissegandhi svarade i tråden Hitta reservdelar till garageport?.Har du kollat tfosby.se dom säljer väl den porten?
-
BSärskrivningen kan jag köpa under pistolhot, men ”dem”…. För bövelen! Det heter ”de”! Och kan man inte lära sig, så skriv ”dom”!