Senaste aktiviteten
-
XHej, trodde inte det skulle vara så svårt att hitta rostfri (A4) klammer i 90/25 utförande. Är det udda kombo? Ska häfta fast...
-
KKane svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Var tvungen att springa ut och kolla. Den är kvar.....🥶
-
AAndreas117 svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Vad är det för reservdelar jag behöver köpa då?
-
Stefan N svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Kalkfärg skulle jag säga. -
KTyvärr skrev jag fel, det ska vara 17 grader, men oavsett så är du helt körd med 15 grader. Den kommer ramla ner närsomhelst.
-
KOT: Du kommer att dö.. (troligtvis inte pga den snedsågade brädbiten eller valet av slangvinda)
-
Mmaria01 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Har idag haft möte med den som tog in jobbet (och som förmedlare vidare) ???
-
BJag skrev måhända avsiktligt tillspetsat och provokativt för att dra igång debatten, Sverige med en tusendel av världens befolkning kan...
-
DNibe är ett av de sista Svenska industriföretagen som fortfarande är Svenskt.
-
RTrycksprutan levererades nu på kvällen av Airmee. Tysk kvalitetskänsla trots tillverkad i Kina. 😇 Banvel Quattro ska dyka upp imorgon...
-
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Har idag haft möte med den som tog in jobbet (och som förmedlare vidare) Det vart inga orimliga punkter jag hade och han skulle själv...
-
useless svarade i tråden Varmvattenberedare 2 eller 3-fas?.Nibe är ett av de sista Svenska industriföretagen som fortfarande är Svenskt. -
TTjopptjopp skapade tråden Hur gör jag med taket på cykelskjulet i forumet Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass.Jag är amatör så räkna med att varken fackord eller förklaring är tipptopp. Men jag har satt upp 4 stolpar med bärlinor/hammarband...
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.En fruktig och fräsch Ipa från Buxton. Låg beska men fin i sommarvärmen.
-
DDu har fått en hel del förslag på tekniska lösningar, här är en till...
-
FJag kan bara gissa men kanske finns någon lapp kvar under översta lagret hinkar som fukten inte kommit åt?
-
FDen som spar han har 😆 Men det där mexteglet lär ju vara värt en slant idag när det inte tillverkas längre.
-
TTroberg svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Det hindrar inte att man stryker dem från listan...
-
Düsseldorff svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.100 hinkar??! Otroligt. -
NNitrams svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Tack för svar, då har jag en plan. Får hoppas det håller även om jag inte skulle träffa en regel.
-
IIncinerator svarade i tråden Allt om bilen.Ni har ju koll på mycket så min fråga är om det finns någon sprejfärg som man kan spreja på bilens lack och tvätta bort med t.ex. en...
-
leby svarade i tråden Home Assistant.Leter efter en WiFi eller ZigBee enhet för att styra en klimat anläggning, kyla via fan-ciol & värme vi golvvärme. Den bäst ajg hittar... -
OLitet omständigt inlägg. Vi har ett hus som är byggt av min farfar på 60-talet innan det fanns detaljplan för området... Slutet av...
-
AAbies koreana gillade Fairlanes inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Du får ifrågasätta hur mycket du vill, men du får också acceptera att du får mothugg när du påstår att jorden är platt... För övrigt...
-
TTumme_mitti_handen skapade tråden Hur gör man en rabattkant med småsten utan ogräs? i forumet Trädgård allmänt.Vi håller på att anlägga en liten rabatt, c:a 10 meter i omkrets, men "päronformad". Den ligger efter en ås så rabatten är högst efter...