C Chefred skrev:
Det är mest sträckan mellan gräsmattorna som jag tänker kan va ett problem för vissa robotar. Men så är det kanske inte? Har inte så mycket erfarenhet av robotar.
På vilket sätt skulle det vara ett problem tänker du?

C Chefred skrev:
Det är mest sträckan mellan gräsmattorna som jag tänker kan va ett problem för vissa robotar. Men så är det kanske inte? Har inte så mycket erfarenhet av robotar.
Oroa dig inte , de flesta robotar klarar av det enkelt.

• Gilla
Chefred
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
På vilket sätt skulle det vara ett problem tänker du?
Att det är för smal passage. Skrev att det var ca 1 m, men nu när jag måttade så var det 85cm. Kan det bli problem för vissa modeller?

C Chefred skrev:
Att det är för smal passage. Skrev att det var ca 1 m, men nu när jag måttade så var det 85cm. Kan det bli problem för vissa modeller?
Yuka klarar 55cm

• Gilla
Chefred
  • Laddar…
C Chefred skrev:
Luban behöver 65cm enl. spec.

Eriksgatan
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nej det kan du tydligt se

800
[bild]

1000
[bild]

800 saknar lidar bollen på toppen
Fel @AndersMalmgren . Yuka Mini 2 800 finns i två versioner. Yuka Mini 2 800 LiDAR är den jag har själv och den är exakt som Yuka Mini 2 1000 LiDAR, förutom att den har ett något mindre batteri, lägre prislapp, och är förprogrammerad till att inte acceptera större inlagda klippytor än 800 kvm. Den är också vit. Screenshot_20260622-134140_Mammotion (1).jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
YuGi
  • Laddar…
Eriksgatan Eriksgatan skrev:
Fel @AndersMalmgren . Yuka Mini 2 800 finns i två versioner. Yuka Mini 2 800 LiDAR är den jag har själv och den är exakt som Yuka Mini 2 1000 LiDAR, förutom att den har ett något mindre batteri, lägre prislapp, och är förprogrammerad till att inte acceptera större inlagda klippytor än 800 kvm. Den är också vit.[bild]
Omöjligt hitta den modellen på deras hemsida :D
Det större batteriet är inte fel dock. Jag har 320 m2 matta och den måste ladda trots namnet på 1000 m2

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.