Senaste aktiviteten
-
JJodenmarck svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Tror absolut de passar på att höja , allt följer ju marknaden. Men man kan ju köpa hem nu så är man säker och slipper betala i onödan...
-
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Nä, det finns inget bra med det. Alls. Tänkte du på något särskilt? 🤔 -
HHenrik 75 svarade i tråden Borra i stål.Kärnborr om man har tillgång till det så är det absolut bästa alternativet.
-
PKanske påminna om god ton och inte slänga skit på oliktänkade. /Miljöpartist
-
PDet är inte att slänga skit när man av välgrundad anledning påminner om forumets regler.
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Är det angiver ifall man ringer polisen ifall man bevittnar ett pågående brott? Du är uppenbarligen en som alltid tittar bort ifall du...
-
AAnders_Nilsson svarade i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.De flesta robotar med begränsningstråd kräver en bit framför och bakom laddstationen för att kunna hitta. Vad säger manualen? Bättre att...
-
HFrågan är också hur viktigt det är med toleransen? Hålsåg skulle jag säga är både enklast och billigast om du har en för metall...
-
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Men behövs Pågens bageri för livsmedels försörjningen? Det skulle kunna byggas för det finns möjlighet att få el. I Sundsvall... -
Bbigronc svarade i tråden Japansk lönn ser inte ut att må bra.Här kommer en uppdatering nästan precis ett år senare. I år ser lönnen mycket gladare ut än vad den gjorde vid samma tidpunkt förra...
-
Alfredo svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det är inte att slänga skit när man av välgrundad anledning påminner om forumets regler. -
CHej Jag har en balkong där en regel har fått en rötskada. Regeln är ganska besvärlig att byta ut, så jag funderar på en reparation i...
-
blackarrow skrattade åt pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sitter man med två elbilar, badtunna, direktverkande el, då drar det snabbt iväg om elpriset blir högt. Edit: kan inte riktigt glömma... -
TSom ytterligare information bör avloppsslangen från diskmaskinen dras betydligt högre upp, helst ända upp till bänkskivan och åtminstone...
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Existerande bankväxlar brukar kunna inlösas men vilken bank ställer numera ut nya? -
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Tycker det hade vart nice med en hjälpmotor och batteri i husvagnen, samt solceller för att avhjälpa något. Då har man dessutom lite... -
Vill bara uppdatera slutresultatet. Den blev klar för ett tag sedan men har inte fått tummen ur att fota.... Såhär blev det... -
TTrollskidan gillade Keillers inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Åter till ämnet, den billiga Scheppac-roboten för endast 995 kr. Igår levererade postisen den klippare jag beställde i söndags kväll så...
-
Fjag ska riva av panel, tilläggsisolering och sätta igen dörrhålet och byta fönstrena å sen upp me ny lockpanel på gavel enligt bild...
-
KFick en leverans med solpaneler, katterna "skyddar" den.
-
JJuggeH svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer (79%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Jag kan testa. Jag lovar att rapportera hur det gick om/när de släpper restriktionerna så jag får tillgång till internet. 😎 -
PHej, Jag håller på renovera vår hall/vardagsrum och vinterträdgård som är ett stort öppet yta. På vintern det känns tydligen att kallt...
-
Mmrpurre gillade Liljeross inlägg i tråden Luftning av avlopp på taket. Kan man göra något åt lukten?.Man bör inte sätta den på vinden utan på en toalett. Membranen är en färskvara och kan torka efter ett tag, då flödar fuktig luft ut på...
-
JJohanLun svarade i tråden Vad kommer elektrikern att göra?.Då är ett doslock en lösning, så får nästa ägare avgöra om bryta mot regeln att euro uttag ska ha framdragen jord, eller bryta upp väggen.
-
Demmpa svarade i tråden Nivåbrytare i brunn.- Nivåspröt/konduktiv gränslägesgivare/nivåelektrod tillsammans med styrelektronik. - Ultraljud, ekolod. - tryckgivare... -
peteds01 gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Maskin för att underlätta att fräsa golvvärme i befintlig golvspån?.Tror på en sån här