1 380 707 läst ·
15 688 svar
1381k läst
15,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Don-T skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så fina katter!! Salvia har vandrat över regnbågsbron sedan länge men hon älskade Animal cops på den nivån att jag blev lite orolig. Inte för mycket skärmtid. 😀
BBC gjorde också ett program om fåglars intelligens, Bird brains of Britain, som alla katterna älskade men det var nog tidigt 00-tal.
Det här var faktiskt första gången jag testade cattv. Detta var ett klipp från youtube.Kattkvinnan skrev:
[bild]
Så fina katter!! Salvia har vandrat över regnbågsbron sedan länge men hon älskade Animal cops på den nivån att jag blev lite orolig. Inte för mycket skärmtid. 😀
BBC gjorde också ett program om fåglars intelligens, Bird brains of Britain, som alla katterna älskade men det var nog tidigt 00-tal.
Och det var just detta som intresserade dom. Fanns en hel del att välja på.
Salvia var en väldigt vacker katt ♥️
Min erfarenhet är att det är väldigt individuellt om de gillar tv och vad de gillar. Från katten som gav sig f-n på att ta sig in i tjockteven för att plocka ur fåglarna som fanns där 🦜🦅 till katten som absolut inte fattade något och gick därifrån.Don-T skrev:
Ja, hon var både vacker och väldigt mysig. Kolla tassarna. Det är bland det vackraste jag har sett. Stora, flerfärgade och alldeles sammetsmjuka.
Logga in
Skapa konto
Räven. Vår handikatt med trasig höft. Helt förvildad när vi tog in honom. Han lärde sig livet inomhus genom att titta hur vi gjorde så på nätterna skulle han ligga bredvid mig under täcket och med huvudet på kudden.
Kattdagen.
Vad passar bättre än att kvalitetssäkra oxfilen innan grillning?
Maui har tyvärr drabbats av bakslag i kampen mot FIP, men det betyder inte att vi gett upp kampen.
😻♥️😻
Vad passar bättre än att kvalitetssäkra oxfilen innan grillning?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Maui har tyvärr drabbats av bakslag i kampen mot FIP, men det betyder inte att vi gett upp kampen.
😻♥️😻