414 läst ·
29 svar
414 läst
29 svar
Quiz: Talar du flytande byggsvenska?
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 643 inlägg
Quiz: Talar du flytande byggsvenska? https://www.byggahus.se/quiz/464-talar-du-flytande-byggsvenska
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (75%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer (94%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer (43%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Hobbysnickare
· skaraborg
· 368 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer (71%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer (73%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 345 andra personer (96%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 325 andra personer (90%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 353 andra personer (96%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"