1 701 890 läst ·
18 463 svar
1702k läst
18,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Tell me about it….vi säljer en del system där antal servrar räknas i hundratal. Bara en fördubbling av priset är ju rätt billigt ändå….Johan Gunverth skrev:
Tittade för egen del på vad en 4TB nvme sticka skulle kost till nya routern (för att använda den som nvr) men jag drog snabbt slutsatsen att befintligt system fungerar utmärkt och får leva vidare.
Tyvärr finns det ingen kortsiktig fix på de produktionsproblem som kriget skapat och AI-bommen är inte över än på ett tag…
B-, C- och D-storlekar är ganska smart. Jag blir fortfarande förvånad över att stora klädföretag inte ens försöker det som både vanliga arbetskläder och försvarsmaktenH Harmagedon skrev:
oftast löser utan större problem.
GAAAAHHHH!!!
Var på festplatsen igår och lyssnade på musik, vänsterprogg närmare bestämt.
Jag är noll vänster, men det var lite kul att de väckt upp och släpat gubbarna från DagVag till vår lokala festplats, de hade ju låtar med skönt sväng.
Nog fan skulle en riktig vänster loppa förstöra föreställningen genom att hoppa upp på ett bord och vifta med palestinska flaggan och skrika "Free Palestina"
Gaaaahhhh, varför kan inte vanligt folk få ha lite kul utan att dessa parasiter ska dyka upp.
Jag är noll vänster, men det var lite kul att de väckt upp och släpat gubbarna från DagVag till vår lokala festplats, de hade ju låtar med skönt sväng.
Nog fan skulle en riktig vänster loppa förstöra föreställningen genom att hoppa upp på ett bord och vifta med palestinska flaggan och skrika "Free Palestina"
Gaaaahhhh, varför kan inte vanligt folk få ha lite kul utan att dessa parasiter ska dyka upp.
Majoriteten av "vanligt folk" har tyvärr klent förstånd och har därför har röstat på partier som tycker synd om parasiter från hela världen. Hur kan t ex MP och V ens släppas i närheten av makt. De arbetar konsekvent för vår undergång.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 310 inlägg
Kanske påminna om god ton och inte slänga skit på oliktänkade.
/Miljöpartist§ 5.8 Diskutera politik
Vi diskuterar endast bostadspolitik på Byggahus.se. Anledningen till det är att politiska diskussioner tenderar att spåra ut och vi blir ovänner med varandra, vilket hindrar diskussionen om vårt kärnämne - hus, bygga och renovera. Därtill ställer politiska diskussioner orimliga krav på moderering. Särskilt dålig erfarenhet har vi av diskussioner om invandring. Därför undviker vi även bostadsrelaterade diskussioner om invandring.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 310 inlägg
Av nyfikenhet... Ingen som slet ner fanskapet från bordet och såg till att 'den' avlägnades från området?Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Det enda politiska jag såg där var information om vad som kommer.Frerider skrev:
”För oss är bostadspolitiken den viktigaste frågan och vi kommer noggrant att reda ut vilka bostadspolitiska förslag de 8 riksdagspartierna har att komma med.”
Och det följer helt forumets regler och syfte.