Senaste aktiviteten
-
JDet skulle vara lite intressant att se hur många av dessa "cash is King" som skulle acceptera om köparen av en begagnad bil kom med bara...
-
NDen som söker problem hittar alltid något. Om vi under samma tidsperiod kunde få statistik på det totala antalet swishbetalningar som...
-
NDetta menar du?
-
NStår dagens pensionärer över lagtexten? Sent skall syndaren vakna! Och när dagens pensionärer har lämnat in? Finns det nya då...
-
NVilka väljare är det du eftersöker som står över lagen?
-
IHar du kört med flera batterier? Annars brukar batteriet dö innan man kan få den att bränna. Ladda batteriet och låt den svalna under...
-
CVälkommen! Har inte tips direkt men fin ladugård!
-
Ssolhej gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och...
-
TKanske påminna om god ton och inte slänga skit på oliktänkade. /Miljöpartist
-
Ttergo svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (88%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Kanske påminna om god ton och inte slänga skit på oliktänkade. /Miljöpartist -
LHej. Vi har köpt ett växthus och nu ska det på plats. Platsen är utsatt för utsatt för vind och måste förankras. Iden är att gräva ut...
-
NOm säljaren har så kraftiga preferenser på betalningsmetod så går det ju utmärkt att skriva det i annonsen. Som köpare förutsätter man...
-
NSom jag har skrivit är det alldeles för kostsamt att betala vanliga inköp med kontanter istället för med kreditkort.
-
NLite bök? En utdragen process över flera månader med bulvaner och flera banker inblandade är i min värld jättebökig…
-
Demmpa svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (75%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?" -
NEtt företagsnummer för Swish börjar alltid på 123.... Men sen finns det ju gränsfallet när man kör enskild firma som bolagsform. Då...
-
NDet börjar inte på 07 utan jag har för mej 123, det har varit om detta i media angående de svarta jordgubbsförsäljarna som blockerar...
-
NTänk på att om du ska betala en företagare med swish så ska det vara ett företagsnummer, annars så är det kanske svarta pengar du...
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jepp och en annan sak i pluginhybrid att man skulle kunna få ut 230v från bensinmotorn. Invertern skulle ju kunna jobba även åt andra... -
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Vad har det för betydelse vilken bank det handlar om. Grejen är att när du kräver att din motpart sak använda t.ex. kort så kräver du...
-
NStandardursäkt för att "slippa" betala biljett på stadsbussarna jag kör, de tittar lite konstigt på mej när jag påpekar att om det...
-
NKlart det är samma. Det enda som skiljer är att det är annan pressgjuten aluminium, annan formsprutad plast, annan elektronik och annan...
-
FFrsto svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Det är delvis sant att det är svårstoppat men fler och fler länder börja nu tilldela nät efter vilka värden som skapas och då hamnar...
-
En Model Y LR RWD hade varit fullt tillräckligt för mig. Om den hade laddat snabbare. Har funkat bra med SR då jag ändå behöver stanna...