returen
returen: [citat] Ah fan du har den kinesiska maskinen som jag har förträngt jo de här mässingsmuttrarna är bara att lossa med en stor muttersvarv(skiftnyckel) s
3 svar · 712 läst
Johan Gunverth
Johan Gunverth: [citat] Du har en länk i inlägget ovan. Det finns några att välja på så utgå från PNC-numret på din maskin. På sidans högerkant finns ett kontrollfunktion.
20 svar · 19,0k läst
·
I
IronG: [citat] Hej, Till att börja med kan jag säga att utformningen med hela kylen i den övre delen och två fryslådor i den undre är bland det bästa vi varit med om. Speciellt då man oftast vill åt grejer i kylen och allt finns i normalhöjd. Vi har byggt in vår och det har blivit jättebra men man måste, som vanligt, tänka på att det blir fritt luftflöde så värmen kan ventileras bort.
40 svar · 8,3k läst
·
returen
returen: [citat] undervärme går EJ vid snabbstart
3 svar · 551 läst
P
Paulse: Returen hade rätt. Jag fick loss plastlocket. Det fanns inget start-relä. Jag köpte en annan kyl/frys. Tack för hjälpen!
5 svar · 940 läst
·
Demmpa
Demmpa: [citat] Dels tunn botten, dels för snabb uppvärmning. Botten på ett kallt kärl ska vara lite konkav. Även en tjock gjutjärnspanna ska värmas på max medelvärme tills hela pannan är varm, då går det att höja värmen lite. Att värma en gjutjärnspanna tar ca 5 minuter.
5 svar · 2,3k läst
·
returen
returen: [citat] bosch är säkrast leta efter EGO element annars
17 svar · 2,0k läst
·
returen
returen: [citat] absolut gör vad du vill det är ditt hem tala dock inte om det för försäkringsbolaget
5 svar · 978 läst
A
AndreasHF: [citat] Det här var hjälpsamt så här tio år senare! Tack!
19 svar · 25,0k läst
maskeradeproggaren
maskeradeproggaren: [citat] Ja det där var lite slarvigt skrivet från min sida, bra du förtydligade!
119 svar · 268,6k läst
·
K
Knicken.j: [citat] Det va minsann den på 18uf som va kass, är bytt och tumlaren går igen, tusen tack för hjälpen 😊
10 svar · 1,0k läst
·
returen
returen: [citat] det är normalt att det brinner i värmeelementet även torktumlare allt damm som inte fastnar någon annanstans brinner upp i elementet går fläkten i skåpet med för låg hastighet och en större dammtuss fastnar på eltrådarna så kan det brinna en liten stund det är därför viktigt att kolla fläkten då och då även om du inte ser eller sett det brinna så kan man se när man
2 svar · 774 läst
·
returen
returen: [citat] inte generellt men är det inte nytt så kan det mögla inuti om dörren är stängd
3 svar · 641 läst
returen
returen: [citat] en snorunges svar vars mamma sköter tvätten och därmed inte vet hur en tvättmaskin ser ut
12 svar · 12,5k läst
·
returen
returen: remmarna slirar inte om det inte är något annat fel tex att trumman går trögt rätt kul att byta på dessa når ju hjälpligt detta genom luckan bak Den är billig så troligen kinesisk vilket förklarar att de kan slira https://shop.electrolux.se/tvatt/tvattmaskiner/remmar/tvattmaskinens-drivrem/p/1323531200
6 svar · 943 läst
·
returen
returen: [citat] lyft dörren lite och se om det blir någnon skillnad för då kan det vara det nedre gångjänsfästet på dörren annars justeras detta genom att höja eller sänka fötterna i framkant
2 svar · 956 läst
·
H
Hybro: Ja ... Brända kontakter i en av termostaterna. När du rotar ikring dessa så blir det typ nytt kontaktläge inuti en av dem. Vad du än gör så håll inte på så att skyddsjorden lossnar!
13 svar · 2,8k läst
S
Skogsmumrik: Och det var fel nummer. Rätt nummer är WTU876IHSN. Det satt på baksidan när vi fått ner den på golvet. VAB och tog mig an torktumlaren. Hade lossat hela sidan efter Youtubeklipp och så visade det sig att pumpen satt på baksidan lätt åtkomligt 🤦‍♀️. Nåväl, kände nu åtminstone igen en pump när jag såg den. Fullt med ludd därbak, nu urtorkat. Det jag misstänker är sensorn
13 svar · 2,5k läst
·
R
Roopon: Det löste sig tyvärr inte alls. Har inte fått bukt på problemet.
3 svar · 3,7k läst
·
Bo00
Bo00: Det är väl så att maskinen mäter om nivån är rätt. Det skvalpar väl om nivåkännaren om där är högt tryck i inloppet och därför stryps inflödet och när nivån stabiliserat sig så inser maskinen att det behövs mer vatten och fortsätter. Jag ser det inte som ett fel och att du skruvat ner hjälper ju. Prova skruva ner ännu mer så slipper du kanske smällarna helt.
8 svar · 1,0k läst
Idiotologen
Idiotologen: Haha, ja! Visste inte att jag kunde gå igång på spisar – men ja, den är verkligen SJUKT snygg. Och så himla najs med VANLIGA vred istället för alla halv-keffa touchknappar-lösningar som är standard nuförtin’.
9 svar · 973 läst
·
returen
returen: [citat] om inta annat så har SMÄCK ännu fler fel
12 svar · 11,0k läst
returen
returen: [citat] det var billigare 2022...
10 svar · 2,0k läst
returen
returen: [citat] det är uppfattat då finns det rätt många olika varianter så kör på din
10 svar · 1,3k läst
·
G
gaidin: [citat] Nej, de körs även vid segling och för ankare. Givetvis kan det vara generator också men jag gissar mer på inverter. Kolla med husbils- eller båtcommunityn?
8 svar · 1,4k läst
returen
returen: [citat] övre bilden ser ut som du inte satt ihop det rätt undre bilden jajamensan det läcker on inte pumpen är på plats sen ser ju det skadat ut vad hände med silen??
1 svar · 935 läst
·
returen
returen: [citat] sitter på röret bakom
34 svar · 53,6k läst
·
returen
returen: [citat] Bör vara överfyllnad
5 svar · 2,5k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.