7 980 läst ·
11 svar
8k läst
11 svar
AJ min näsa
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Vet inte hur många ggr jag slagit i näsan eller pannan pga att jag i all hast tagit tag i handtaget till kylskåpet när jag tänkte öppna frysen.
Min nästa kyl/frys ska inte handtagen sitta så att man kan ta miste!
Min nästa kyl/frys ska inte handtagen sitta så att man kan ta miste!
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
11 år efter inlägget gjordes så ramlar jag över detta inlägg och blir så glad att höra att fler gjort som jag. Har en liten frys över kylen och gjorde exakt som du när jag skulle ställa in en sak i mörkret.AndersMalmgren skrev:
Kylskåpsdörren är ju lite tyngre än frysens så man tar ju i lite extra när man öppnar.
Fick till ett snygg slag från sidan på näsan så jag såg stjärnor på riktigt.
Haft bekymmer i ett halvår med näsan. Tror att jag slog bort en broskbit som ligger och jävlas. Den den hamnar på ett speciellt vis gör det ont som attan. Skadade något så det värker i tänderna också. Handtag så nära varandra borde förbjudas!! 😁😁😁😁😁
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Aj! Sådana skador har inte jag fått.A Ankan74 skrev:11 år efter inlägget gjordes så ramlar jag över detta inlägg och blir så glad att höra att fler gjort som jag. Har en liten frys över kylen och gjorde exakt som du när jag skulle ställa in en sak i mörkret.
Kylskåpsdörren är ju lite tyngre än frysens så man tar ju i lite extra när man öppnar.
Fick till ett snygg slag från sidan på näsan så jag såg stjärnor på riktigt.
Haft bekymmer i ett halvår med näsan. Tror att jag slog bort en broskbit som ligger och jävlas. Den den hamnar på ett speciellt vis gör det ont som attan. Skadade något så det värker i tänderna också. Handtag så nära varandra borde förbjudas!! 😁😁😁😁😁
Klicka här för att svara
