Vet inte hur många ggr jag slagit i näsan eller pannan pga att jag i all hast tagit tag i handtaget till kylskåpet när jag tänkte öppna frysen.

Min nästa kyl/frys ska inte handtagen sitta så att man kan ta miste!
 
Redigerat:
  • Gilla
PAF
  • Laddar…
Måste nästan se en bild på problemet för att förstå tror jag?
 
sir_erken skrev:
Måste nästan se en bild på problemet för att förstå tror jag?
Jag har ingen jättebra bild på lager, men denna kanske duger?

 
sir_erken skrev:
Måste nästan se en bild på problemet för att förstå tror jag?
Jag med, vill även se bild på den omtalade näsan.
 
Förstår att det kan bli problem TS!
hantverkare1 skrev:
Jag med, vill även se bild på den omtalade näsan.
Kanske helst även film på incidenten? :rolleyes:
 
klonk skrev:
Förstår att det kan bli problem TS!

Kanske helst även film på incidenten? :rolleyes:
Ännu bättre!
 
klonk skrev:
Kanske helst även film på incidenten? :rolleyes:
Ja, man ser ju inte direkt intelligent ut när man kör kylskåpsdörren rakt i ansiktet samtidigt som man tittar ner på frysen :P
 
C
Gör det igen o filma,o lägg ut filmen..då blir vi andra glada:D
 
Webbkamera vore bäst!
 
M
höghastighetskamera med 10000 fps så missar man inte nåt...
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vet inte hur många ggr jag slagit i näsan eller pannan pga att jag i all hast tagit tag i handtaget till kylskåpet när jag tänkte öppna frysen.

Min nästa kyl/frys ska inte handtagen sitta så att man kan ta miste!
11 år efter inlägget gjordes så ramlar jag över detta inlägg och blir så glad att höra att fler gjort som jag. Har en liten frys över kylen och gjorde exakt som du när jag skulle ställa in en sak i mörkret.
Kylskåpsdörren är ju lite tyngre än frysens så man tar ju i lite extra när man öppnar.
Fick till ett snygg slag från sidan på näsan så jag såg stjärnor på riktigt.
Haft bekymmer i ett halvår med näsan. Tror att jag slog bort en broskbit som ligger och jävlas. Den den hamnar på ett speciellt vis gör det ont som attan. Skadade något så det värker i tänderna också. Handtag så nära varandra borde förbjudas!! 😁😁😁😁😁
 
  • Wow
AndersMalmgren
  • Laddar…
A Ankan74 skrev:
11 år efter inlägget gjordes så ramlar jag över detta inlägg och blir så glad att höra att fler gjort som jag. Har en liten frys över kylen och gjorde exakt som du när jag skulle ställa in en sak i mörkret.
Kylskåpsdörren är ju lite tyngre än frysens så man tar ju i lite extra när man öppnar.
Fick till ett snygg slag från sidan på näsan så jag såg stjärnor på riktigt.
Haft bekymmer i ett halvår med näsan. Tror att jag slog bort en broskbit som ligger och jävlas. Den den hamnar på ett speciellt vis gör det ont som attan. Skadade något så det värker i tänderna också. Handtag så nära varandra borde förbjudas!! 😁😁😁😁😁
Aj! Sådana skador har inte jag fått. :(
 
  • Gilla
Ankan74
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.