Senaste aktiviteten
-
Intet svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.På vilket sätt minskar det diskussionsproblemet. Det finns antagligen de som helt enkelt inte vill ha ett bankkonto. -
RDå är kanske kontanter bäst för dig ändå, ditt 5åriga fiktiva jag åtminstone. Men det finns inga horder av 5åringar som vet hur en sedel...
-
Aatomlab svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Se det positiva! Du betalar ju åt dig själv. 😅
-
Lexington svarade i tråden Mattsvart fogmassa?.Denna kanske? https://mortenengebretsen.se/produkter/bora-fogmassa-matt-svart/ -
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Oj, det här är modigt av Bygga Hus! Givet vis kommer jag att rösta! På vad? Min ensak. Väldigt lätt att politiska diskussioner spårar ur...
-
Demmpa svarade i tråden Sne golvbrunn.Hur ser det ut under golvspånet och golvbrunnen? Du ska följa tillverkarens montageanvisning. -
FJag slänger in en skiftnyckel i diskussionen: När 6G kommer runt 2029-2030 så kommer det vara 100 till 1000 gånger snabbar än 5G...
-
HVarför 20 år ??? När världen största kokarerektor O3 i Oskarshamn byggdes på 4 år (48 månader) från "spade i mark till el ut på nätet"...
-
Mmats.3 svarade i tråden Tvångsblandare – varför så dyra?.Det finns slarvigt folk i alla yrkesgrupper och bland dom som går hemma.
-
Tomture61 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Har rörligt elavtal som blev 600:- för 539 kwh, sanslöst dyr el denna sommar. Vattenfall eldistrubution slog till med hutlösa 1146:-... -
KVar väll en bra sak med maskinen ändå, baljan till trumman var skruvad. Så det var inga problem att dela på den. Nya SKF-lager och...
-
JJag räknar mycket i jobbet. Att göra grova överslag är något som jag är erkänt bra på. Men det blir inte bättre än grunddatat och...
-
ADet betyder inte att det är gratis bara för att du inte kan betala på det sätt säljaren vill ha betalt. Du kan inte tvinga någon att...
-
JJag tycker man kan kräva mer av en trådstart än "kolla här" och en länk till en halvtimmes video. Oavsett ämne.
-
zarkov svarade i tråden Få bort knäckt skruv under tröskel?.Det kommer vara mycket lättare att h hitta mässingsskruv än guldskruv! Mässing är dock rätt mjukt så risken är stor att du kommer sitta... -
AAndersS svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.De få som inte har något bankkonto har större problem...
-
MJag tror att man glömmer vindlasterna som på en lada är en otroligt viktig aspekt. Det är ganska stora plana ytor som stabileseras på...
-
AJa du har rätt, i detta land accepterar vi alla inskränkningar i vår frihet som stat, banker och myndigheter gör😉
-
MHej Kontakta ditt försäkringsbolag o kolla vad som gäller när man bygger om en gammal lada och gör ett garage i en del Skulle tro att...
-
AKöpte en Philips Amigo taklampa med inbyggd fläkt. Innan har det suttit en led-lampa ifrån Ikea som också gått att dimmra med vanliga...
-
KGaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.
-
THej Denna led list i en utelampa lyser extremt svagt och har nog gjort sitt. Någon som kan rekommendera vad jag ska montera istället...
-
KSmörrebröd utanför Jönköping
-
LHej. Renoverar badrummet. Det är torpargrund. Byggt 79. Och har rivit bort och skruvat på ny golvspån. Ska bli gips över ochså...