Senaste aktiviteten
-
HDet betyder inte att det är gratis bara för att du inte kan betala på det sätt säljaren vill ha betalt. Du kan inte tvinga någon att...
-
HDen stora skillnaden är beslutsamheten, stor skillnad mellan en finne och en svenne men du kan ju försöka😂
-
MMrs November gillade Dilatos inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Gör det? Var i fördragen står det att vi måste dela med oss av något ett enskilt land producerar eller innehar?
-
THej, jag tänkte lägga en sträng fogmassa mellan min ikeabänkskiva och diskhon. Den är ju underlimmad med ms polymer så det ska ju vara...
-
JJocke Best svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Yes, du ser
-
JJocke Best svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Då är kanske kontanter bäst för dig ändå, ditt 5åriga fiktiva jag åtminstone. Men det finns inga horder av 5åringar som vet hur en sedel...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,48%, Länsförsäkringar, 7 227 500, 3 månader (rörlig) ..." Thulesius har uppdaterat sin ränta. Jämför din ränta på... -
PPer i Hamrånge svarade i tråden Programmera anthbot 800.Just den maskinen känner jag inte till, men hela tanken med trådlösa är ju att man lägger in flera zoner, inte en yttre avgränsning...
-
beaning svarade i tråden Gammalt ekgolv, riva upp och återanvända..Var mest en kul grej, men det är nog som du säger, tar mycket tid. -
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Jag räknar mycket i jobbet. Att göra grova överslag är något som jag är erkänt bra på. Men det blir inte bättre än grunddatat och... -
GTack! Målet har varit enkelhet, om inte annat för att jag inte kan bättre, men förhoppningsvis även en viss proportionalitet som ger...
-
Ivar Gleerup gillade Ställmästarns inlägg i tråden Medel mot ogräs och mossa - förbjuda och tillåtna.Jag sprutar Roundup och liknande, som säljes lite varstans, på brännässlor som växer kring grönsakslandet. Och på maskrosorna som växer... -
CJag börjar bli mer övertygad att dessa ”förutspåenden” är för att testa marknaden. Blir det ramaskri och inbördeskrig? Då gör vi det...