1 701 890 läst ·
18 463 svar
1702k läst
18,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Blekinge
· 12 374 inlägg
Plattsättaren visste inte att man kan ta bort härdat fogbruk med saltsyra, som murarna gör. Man anlitar hantverkarfirmor för man tror dom kan allt sådant här men...
Nej, jag tänkte snarare att de som gillar vänsterprogg antagligen till stor del ingår i gruppen som gillar att någon hoppar upp på bordet och skriker något om Palestina.S Saelen skrev:
Hade det varit en konsert med extremhögermusik så hade säkert publiken reagerat annorlunda på bordshopparen.
Vänsterextrema har väl aldrig brytt sig om människors lika värde. Finns det något land som styrts av vänsterextrema som brytt sig om det. De som de sett som sina motståndare har ofta behandlats väldigt illa..kashieda skrev:
Nej och för dem gäller andra måttstockar, se bara på den enhetschef med vänstersympatier som arbetar på socialtjänsten i Göteborg och skryter på sociala medier hur hon river ner Sverigedemokraternas valaffischer.L lbgu skrev:
Ett klart antidemokratiskt beteende och om det varit omvända roller hade vänstersidan skrikit i högan sky.
Säkerligen. Det stora problemet är att denna dam med så litet konsekvenstänk är chef och dessutom betald med skattepengar.B Bitterhetsakademin skrev:Nej och för dem gäller andra måttstockar, se bara på den enhetschef med vänstersympatier som arbetar på socialtjänsten i Göteborg och skryter på sociala medier hur hon river ner Sverigedemokraternas valaffischer.
Ett klart antidemokratiskt beteende och om det varit omvända roller hade vänstersidan skrikit i högan sky.
Gaaaahhhh för korkade chefer.
Jag tycker de som stör ett arrangemang oavsett höger eller vänster är parasiter.
Jag var ju fullt medveten om att de som spelade skulle klämma in kommentarer och sjunga om det som kallas vänster, men jag var där för att lyssna på musik, och det finns bra sådan åt båda hållen.
Ursäkta att jag drog igång detta.
Jag var ju fullt medveten om att de som spelade skulle klämma in kommentarer och sjunga om det som kallas vänster, men jag var där för att lyssna på musik, och det finns bra sådan åt båda hållen.
Håller med dig helt.Isakare skrev:
Jag tycker de som stör ett arrangemang oavsett höger eller vänster är parasiter.
Som exempel, tidigare kunde man lyssna på Thomas Stenström. Men inte längre.....
Gaaaahhh, för att det aldrig kommer något regn!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 310 inlägg
GAAAAAAH!
Det var naturligtvis DNS! 😩😤😭🤕
Det var naturligtvis DNS! 😩😤😭🤕
Klicka här för att svara