Plattsättaren visste inte att man kan ta bort härdat fogbruk med saltsyra, som murarna gör. Man anlitar hantverkarfirmor för man tror dom kan allt sådant här men...

• Arg
Isakare
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det enda politiska jag såg där var information om vad som kommer.
Ja det leder rakt in i en politisk diskussion det förstår väl till och med du.

S Saelen skrev:
Jo men det här är ju ett fenomen som har dykt upp på senare tid. Inte höll man väl på med sånt på konserter på 70-talet?
Nej, jag tänkte snarare att de som gillar vänsterprogg antagligen till stor del ingår i gruppen som gillar att någon hoppar upp på bordet och skriker något om Palestina.

Hade det varit en konsert med extremhögermusik så hade säkert publiken reagerat annorlunda på bordshopparen.

L lbgu skrev:
Hade det varit en konsert med extremhögermusik så hade säkert publiken reagerat annorlunda på bordshopparen.
Då hade det viftats med Israelflaggor istället?

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Gaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.

• Gilla
  • Älska
Tabors39 och 8 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Gaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.
Vänsterextrema har väl aldrig brytt sig om människors lika värde. Finns det något land som styrts av vänsterextrema som brytt sig om det. De som de sett som sina motståndare har ofta behandlats väldigt illa..

• Gilla
  • Haha
Pappa1986 och 2 till
  • Laddar…
L lbgu skrev:
Vänsterextrema har väl aldrig brytt sig om människors lika värde. Finns det något land som styrts av vänsterextrema som brytt sig om det. De som de sett som sina motståndare har ofta behandlats väldigt illa..
Nej och för dem gäller andra måttstockar, se bara på den enhetschef med vänstersympatier som arbetar på socialtjänsten i Göteborg och skryter på sociala medier hur hon river ner Sverigedemokraternas valaffischer.
Ett klart antidemokratiskt beteende och om det varit omvända roller hade vänstersidan skrikit i högan sky.

• Gilla
Frerider och 1 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Nej och för dem gäller andra måttstockar, se bara på den enhetschef med vänstersympatier som arbetar på socialtjänsten i Göteborg och skryter på sociala medier hur hon river ner Sverigedemokraternas valaffischer.
Ett klart antidemokratiskt beteende och om det varit omvända roller hade vänstersidan skrikit i högan sky.
Säkerligen. Det stora problemet är att denna dam med så litet konsekvenstänk är chef och dessutom betald med skattepengar.
Gaaaahhhh för korkade chefer.

• Gilla
Frerider och 1 till
  • Laddar…
Jag tycker de som stör ett arrangemang oavsett höger eller vänster är parasiter.
Jag var ju fullt medveten om att de som spelade skulle klämma in kommentarer och sjunga om det som kallas vänster, men jag var där för att lyssna på musik, och det finns bra sådan åt båda hållen.
Ursäkta att jag drog igång detta.

Isakare Isakare skrev:
Jag tycker de som stör ett arrangemang oavsett höger eller vänster är parasiter.
Jag var ju fullt medveten om att de som spelade skulle klämma in kommentarer och sjunga om det som kallas vänster, men jag var där för att lyssna på musik, och det finns bra sådan åt båda hållen.
Ursäkta att jag drog igång detta.
Håller med dig helt.
Som exempel, tidigare kunde man lyssna på Thomas Stenström. Men inte längre.....

• Gilla
Omogen
  • Laddar…
Gaaaahhh, för att det aldrig kommer något regn!

• Ledsen
Frerider
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Av nyfikenhet... Ingen som slet ner fanskapet från bordet och såg till att 'den' avlägnades från området?
Min kompis på konserten, en kvinna, sa några väl valda ord, och det flaggades inte mera.

• Gilla
Saelen och 1 till
  • Laddar…
H Harmagedon skrev:
Gaaaahhh, för att det aldrig kommer något regn!
Precis, senaste dagarna har löven börjat gulna och falla på vissa träd.

GAAAAAAH!

Det var naturligtvis DNS! 😩😤😭🤕

• Haha
tommib
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.