Senaste aktiviteten
-
Skicka en konsultfaktura vetja, du verkar ju onekligen göra mer för deras utveckling än deras egna programmerare. ;) -
IHaha dummaste jag hört. Hemmapulare är såklart mycket mer försiktiga med sina surt förvärvande verktyg än någon som använder chefens...
-
Rabbithole svarade i tråden Bygga isolerad ateljé inuti oisolerad lada.Plintar och reglar kostar också massa pengar, samt att det bygger på höjden. Försök få tag på billig cellplast till en grund, kanske... -
BDen typen av visir som bhus2021 visade är inte tillräckligt om man kör stålborste på röjsågen. Du kanske använder lämpliga...
-
BDet är en ren grästrimmer , alldeles för klen för en stålborste. Så inte konstigt att du upplever att batteritiden är dålig. Har också...
-
JJohanLun svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Den får man läsa. Mer för att jag alltid gillat SAAB, och många gånger suktat över den, tror jag - nu oöverkomliga, Topolan. Jag är...
-
ådal svarade i tråden Koppla in tvättmaskin på badkarsblandare.Annars finns det mellankopplingar som sitter mellan blandaren och väggfästet. Bygger ju ut blandaren ett snäpp, men det är en lösning... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Enligt mig en konstig jämförelse… nog för att elbilar har sina fördelar så är skillnaden inte så stor. Sätter du min fru tex i en elbil...
-
TDet är säkert en brandrisk. Om du sedan ställer en gasolgrill vid varje hus och en elbil på uppfarten så har du ett brandförlopp som det...
-
rickardg svarade i tråden Vinglande bygge.När jag byggde mitt uterum var det lite vingligt först då jag inte hade diagonaler i väggarna, men det blev väldigt mycket stabilare när... -
EHej och tack igen för din hjälp. Karmprofilen, det jag kallat grindstolpen och som elslutblecket ska sitta i är en ihålig metallstolpe...
-
BLär väl inte snurra snabbare än vinkelslip? På en sån har jag kört och fick plocka lite tråd ur armar och ben (som man bör, så körde jag...
-
BJag har testat en gång. Resultatet blev bra till en början men eftersom att rötterna är kvar så kommer det bara upp nytt ogräs. De...
-
BSå här ser min misskötta gamla plattförsedda altan ut. Skulle behöva göras om helt och hållet men hsr inte tiden för det just nu. Tanken...
-
JAtt någon gör rena felaktigheter som att grena av ledningen och koppla in mer last eller byta laddstationen till en från amazon går inte...
-
DDiamant svarade i tråden Obehandlad trall.Jag har tidigare i livet fördärvat två nybyggda altaner genom att olja dem. OLJA INTE! Olja gör att alger växer bättre och att smuts...
-
SSvampe svarade i tråden Traditionell fasad, svår planlösning....Då får de kanske en extra knuff att inte bo kvar hemma som vuxna 😉 Sen verkar väldigt få tänka längre än att det ska funka med barn...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Den stora öltråden!.Just ja, IPA var det ja. I stan regnar det. Det var bättre väder i skogen. -
ELär väl inte snurra snabbare än vinkelslip? På en sån har jag kört och fick plocka lite tråd ur armar och ben (som man bör, så körde jag...
-
ATycker att det fokuseras för mycket på internationella avarter av ledare när vi har våra egna avarter!
-
HHerbarium med pressade och monterade växter, på den tiden var det en självklarhet att eleverna kanske med en portör i bleckplåt...
-
BEn sån här brukar jag köra när jag slyröjer, men åter till frågan, har någon provat de där ”outslitliga” borstarna?
-
BJag skulle oroa mig mer för mina ögon än eventuella skador på betongplattorna.
-
D🦔 IGELKOTTS UPDATE: Fyra av småttingarna vågade sig fram och käka igår kväll när vi lagt ut mat (och gett nytt vatten) .. den man ser...
-
LSom sagt så gjorde jag inget med det, köpte aldrig reservdelen. Den gamla var ju lös, se bild längre upp i tråden. Badet funkade ändå...
-
Hhjalmar17 gillade Barts inlägg i tråden Obegripliga trådstarter/frågeställningar - hur svårt kan det vara?.Konsten uttrycka sig förståeligt i text dör ut i takt med intåget av hjärndödande sociala medier som bygger på envägskommunikation i...
-
FFredrik_1976 skapade tråden Monterat Glaciär 3 fel – finns det någon godkänd reparationsmetod? i forumet Tak & Vind.Hej! Jag håller på att lägga ett nytt papptak med Trebolit Glaciär 3 på ett garage (ca 50 m²). Tyvärr upptäckte jag först efter att...
-
BDet är nog enbart den idag ovanliga granhäcken som innehåller torkade kvistar på samma sätt som tujahäck under sommarhalvåret. Och tuja...