Vi ska bygga altan och har valt obehandlad trall som vi ska behandla med transparent olja.
Plintar ska grävas ner och regelverket kommer att bestå av tryckt virke.
Nu till min fråga; bör trallen oljas runt om innan vi lägger den eller räcker det att vi oljar ovansidan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.