Senaste aktiviteten
-
mexitegel svarade i tråden Papp- och limrester från linoleummatta på trägolv.Risken finns, men där är nog inte så många alternativ. -
KKane svarade i tråden Tips på pelarborr, bordsmodell?.Inte illa med "röntgenpositionering".....🙃
-
MMagHam svarade i tråden Förbättra vattentrycket vid bevattning.Hmm... Ingenting av det du bemöter är saker som jag påstått. Trådstartaren har dåligt tryck (inte undertryck med -1 bar) så frågan om...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Det känns som att det här tråden har tappat fart, övertrumfad av vissa sndra trådar. #kränkt #bergmalm #eluttag #tapir
-
MM85 svarade i tråden Dekorsten vid husfasad.Tack för svaret! Körde ett race idag, blev spikplugg 6x60 med en rostfri bricka, nu sitter den ordentligt jämfört med skräpet som satt...
-
DI helgen som var hyrde jag bergborren igen och borde upp så mycket jag hann. Som vanligt överoptimistisk med vad jag tror eller vill att...
-
pacman42 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Från Mammotion support; -
Luddis_1 svarade i tråden Humorhörnan .... -
ZZodde svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Tyskland på 20 talet har noll relevans idag. Hade de tex en oberoende centralbank…? NEJ! Vilka jämförbara länder idag har en oberoende...
-
LHej, Vi har köpt ett hus med källare från 1968. Med bergvärme installerad 2002. Vi håller på med dränering av huset just nu och...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det tror jag med. Men det är ju ungefär ett lika klent hopp som de som för hundra år sedan sa att häst och vagn var det trygga valet... -
För att de ser när hantverkaren fuskar.. Är väl därför vissa är så upprörda över att folk får jobba hemifrån 🤣 -
SHåller helt med här. Det kanske till och med är så att en arkitekt kan trolla lite så att ni har råd med en övervåning. För stilen på...
-
Oldboy svarade i tråden Ta eller behålla i mitt hus byggt 1927?.Byggt 1927. Antagligen ett plankhus. Dvs stommen består av stående plank 2-3 tum tjocka. Utanpå brukade det vara vindpapp och spikad... -
CVi har ett nybyggt hus och installerat spottar överallt där det var möjligt. Det är den mest praktiska ljuskällan man kan ha när man...
-
Fairlane gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och... -
Det går utmärkt, det är det som är min plan 😎 I morgon börjar Festivalsjöbyn i Valsjöbyn som är en småtrevlig tillställning. Nu vet jag... -
Tycker de ser relativt väl dimensionerade ut för att passa i området. Det är ju inte direkt några höghus. Sen vill ju så klart grannarna... -
Då är du i mina krokar. BRC är riktigt bra och dom brukar ha jävligt bra käk. Laxsjö och Laxviken är superfint. Republiken är... -
Fairlane gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är inte konstigt att det är dyrt att bygga när ett projekt som det här faller på att ett parhus synes ligga på en fastighet istället... -
MGlömde bild på allt borrkax. 8 murarhinkar, två tunnor under pressen, samt 6 påsar. Tänk utan uppsamling att ha allt det där i luften...
-
JEldon installation AB har just lanserat sin nya ladd lösning som går under namnet ”Intra”. Här sätter man laddaren i garaget och sen ett...
-
blackarrow gillade Conqvists inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Marknadens prissättning av el är beviset för att marknaden inte fungerar väl. Sen kan man argumentera kring varför det är så, men det...