Senaste aktiviteten
-
MMathiasFr svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Hällar uppdelade så kan oftast parallellkopplas om man har 1-fas 32A i köket. Men jag har råkat ut för en häll som utgick ifrån att det...
-
Exostor gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.När jag säljer båten, ska jag nämna allt detta. -
plåtrickard gillade lunnabos inlägg i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Kan DanielSt81 ha vänligheten att ge en sorgfällig förklaring/anvisning om vilken arbetsmetod som gör att det inte kommer något ogräs... -
Box of rain svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Nej, det är det faktiskt inte. -
krillek svarade i tråden Bästa inbyggnadsbox/media bakom TV (Strong/Sanus)?.Mitt hus ska vara som en Patek Philippe - även det som inte syns ska vara välgjort, snyggt och funktionellt. -
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Eller om du kan sätta backventilen(ev. med unionkopplingen emellan) direkt mot ditt 6m långa "sugör" utan något mer emellan.
-
DDexdor svarade i tråden Tanumsfönster går ej att öppna.Jag tror att det hela - för egen del - löste sig genom våld 🧐 Alltså att jag tog i för kung och fosterland och pushade upp fönstret i...
-
Jkommer iof jag med men det fanns visst estetiska önskemål från andra i hushållet ;)
-
krillek svarade i tråden Bästa inbyggnadsbox/media bakom TV (Strong/Sanus)?.Blev en Strong - hittade inget bättre. Snygg installation bakom TV:n med fasta uttag för el, nätverk och HDMI. Utrymmet i boxen räcker... -
LLotten72 gillade HusMedHistorias inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det jag undrar - som jag förmodligen aldrig kommer att få veta - är vad ägaren ville. Hon är dement och har en god man, men det borde...
-
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Kan tyvärr inte se där vad som är galet, men i felsökninssyfte (för att minska skarvar) skulle du kunna prova plocka bort PEM slangen...
-
WAutogiron minns jag som busenkelt. De flyttar nya banken över med fullmakt. Fast jag har inga längre, allt är e-fakturor. E-fakturor...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Tomtetna i Vissefjärda finns säkert redan, med VA-framdraget. Det är nog bara ett sätt att försöka kränga dem. -
HHittade Vitavia cylindrar på lokala Bauhaus. Passade och var relativt enkla att montera. Bara den lilla detaljen att man skulle låsa...
-
LLotten72 gillade J00s inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Säljaren, gode man sitter i kommunfullmäktige för Åselepartiet. Köparen är kommunalråd i Åsele. ÖFN som godkände affären består av en...
-
Mmaria01 svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.nej
-
MMed betongfog är svaret ja
-
Eemindith svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40 % mer Den bästa grillkvällen kommer vi hem efter en lång dag på stranden, varma, trötta och hungriga. Då har vi förberett...
-
MDet var ju inte så snyggt men kvalitets nivån på lister är låg och de skulle jag bytt ut samtidigt.
-
kashieda gillade ajn82s inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Är väl bättre med en taggig buske av något slag då -
kashieda gillade Huddingebos inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Jag hade planterar en tujahäck precis framför grannens fräcka bygge. Att man ens gör något sådant utan minsta dialog med sin granne är... -
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.förstår varför kommuner i glesbygden försöker få nya invånare med tomter men vad jag inte förstår varför försöka med tomter ingen vill...
-
Sstaffant svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Ett konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
DBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...