J
Jonas Ståhl: Tack för info, visste inte riktigt hur det funkade med ”Anonymiserad”😉 Svarade mig själv när jag taggade ner och kollade lite nogrannare, Tack🙏
6 svar · 4,6k läst
·
Demmpa
Demmpa: Bilden/länken fungerar inte. Bilden finns troligen här, https://www.byggahus.se/forum/threads/byta-cirkulationsflaekt-pa-bosch-frys.407101/post-6033929
1 svar · 656 läst
returen
returen: [citat] du skall montera kitet från BSH sök här på BH "E:15" så ser du
1 svar · 912 läst
·
returen
returen: [citat] inte för att men smäck det är iom att siffrorna är noll är det inte energiregulatorn utan det kortet siffrorna sitter på borde vara lätt att få tag på då detta sannolikt är en turkisk spis ev polsk
1 svar · 704 läst
·
P
pmd: Jag håller med om det. Jag har en "oriktig" pirra, men den dög för ugnstransport (både bort med den gamla och in med den nya). Det knepigaste var att få in och ut den gamla ugnen i bilen för transport till återvinningsanläggningen. Lyfta in i bilen var lite tungt, men gick bra eftersom bilen stod inomhus. När jag lyfte ut ugnen ur bilen insåg jag lite försent att jag stod på en
32 svar · 1,9k läst
·
AlbinSäterstugan
AlbinSäterstugan: [citat] 9/10 gånger har det blivit stopp i avlopp tillfälligt eller konstant. Antingen i maskinen(pumphuset) eller i änden på slangen. Väldigt sällan det är något trasigt när den överfyller på detta vis
4 svar · 1,9k läst
·
returen
returen: [citat] om armarna är hela och rena vilket inte är säkert för de brukar spricka på undersidan och alla hål öppna så är det byte av växlare och eller kretskort som gäller spoarmsväxlaren är en PRC tillverkad HUAYi som cylinda tar 1000 spänn för
1 svar · 767 läst
returen
returen: [citat] allting är lätt med tydliga instruktioner så köp vad du vill och skruv en fusklapp till päronen kanske tillsammans med lite färgpluppar på v red och tangenter
2 svar · 649 läst
D
Dilato: [citat] Med tanke på dina frågor hittills så måste jag fråga, vad är det för utbildning du gått?
36 svar · 1,6k läst
·
G
gamenecks: Tack för tipsen. Ska försöka ta mig an detta i veckan. Återkommer med resultatet🙏
18 svar · 6,1k läst
·
returen
returen: [citat] precis där har du skillnaden du kan mäta i utrymmets vägg som frysboxens termostat gör eller på förångarplattan som de flesta moderna gör eller som proffsskåpen och drickakylarna gör i luften kompressorn går till termostaten slår i från olika termostater beroende på applikation har olika till och frånslagsintervaller fast de i applikationen alla skall hålla +5C. har du
7 svar · 765 läst
·
returen
returen: [citat] om du har tur
2 svar · 900 läst
·
J
johansson021: [citat] Tack så mycket för hjälpen! Har påbörjat en reklamation nu så får vi se😊
7 svar · 1,4k läst
·
returen
returen: [citat] Nä men du måste vara säker på att tidigare program avslutats korrekt och inte mitt i för då fortsätter det där
4 svar · 873 läst
returen
returen: [citat] Om man ger ofullständig information så hamnar det alltid där Nu när vi vet vilken maskin det är så kan det tilläggas att whirlpool har haft problem med infästningen där och resultatet blir av kostnadsskäl och reservdelsbrist byte av maskin Det skulle kunnat vara ett fel relaterat till centrumbulten vilket det nu inte var
7 svar · 680 läst
returen
returen: [citat] det beror ju på vad det är för maskin? myckwet sällan fel på de nedre lucktätningarna som sitter i luckan jämfört med dör tätningen som sitter på maskinen
2 svar · 664 läst
returen
returen: [citat] det är ju bara 13 reservdelar som listas till samtliga diskmaskiner som gjorts det bruka ju vara 13 sidor så något är på gång möjligtvis att de gjorde en rensning inför blackfriday så att återförsäljare kunde säga att det inte går att reparera utan du måste köpa nytt eller så är de bara hackade
13 svar · 6,6k läst
·
Matti_75
Matti_75: Är det inte lättare att köpa en frysbox?
18 svar · 1,0k läst
O
O: [citat] Kan och kan. Frågan är väl hur "snyggt" det skall bli. Och hur "rätt" det skall bli. Men om det inte är så noga och man nöjer sig med att det skall fungera utan att anlita en rörmokare, så varför inte? Det är väl ändå ingen av dina gäster som kollar på detta, så du lär knappast behöva skämmas. Eller hur
8 svar · 795 läst
·
MultiMan
MultiMan: Som sagt, tänk igenom vad du tvättar för saker och med vilka program. Att tvätta ömtåliga saker av material som släpper massa fiber på längsta 3-timmar kulörprogrammet kan t ex leda till enorma mängder ludd i maskinen. Gamla filtar eller täcken kan släppa massor och kräver antingen handtvätt eller 1-timmes skonprogram. Billigast möjliga bomullsplagg har alltid kortfibrig bomull
31 svar · 4,9k läst
·
returen
returen: [citat] som jag skrev minst 30 år....
16 svar · 1,5k läst
·
returen
returen: [citat] bra gör det för det är långt ifrån säkert att den brytaren gör skåpet helt strömlöst
14 svar · 2,4k läst
·
gazzton
gazzton: Tack för snabbt svar. Fattar inte hur jag kunde missa det i manualen... 🥸
2 svar · 560 läst
·
F
Fredrik Mellberg: [citat] Ska ta bort inlägget för var fel på kreditkortet och det kostade mer än vad kylskåpet är värt så åker på tippen
2 svar · 394 läst
·
G
GÖP: [citat] Tack för tips, mycket uppskattat! Börjar bli avancerat för en amatör som mig 🙂. Men jag ska göra ett försök.
93 svar · 50,6k läst
·
returen
returen: [citat] byt kabel fast original har utgått sedan många år tråkigt för detta är ett vanligt fel du får mecka ihop någon egen jag kommer inte ihåg om det är en fyrledare eller 6 ledare dock
4 svar · 558 läst
·
returen
returen: åh fy f-n ett turkiskt vestelsskåp va rädd om grejerna för varken dörr eller handtag finn som reservdel i sverige
3 svar · 704 läst
·
returen
returen: [citat] det finns massor av felkoder för urpumpningsfel om du inte ser några tror jag att det är kretskortsfel
1 svar · 772 läst
·
Fotografen
Fotografen: Ser du den, krökt till en ståltråd och fiska med, eller gripklo. [bild]
10 svar · 866 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.