Lite olika yttermått, kollade ej åt vilket håll.
Lite olika årlig energiförbrukning.
Båda dessa indikerar att det kan vara olika tjock isolering.

Har ej koll på om det är totala innre volymen som anges eller om det är den användbara volymen.
 
J jonasnjonasn skrev:
Hej!

Vårt kylskåp har gått sönder och behöver köpa nytt. Det står mellan följande två modeller:

[länk]
[länk]

Dom är likvärdiga men det ena är lite tystare, men Electroluxen har en frysvolym på 110 och Bosch 94. Hur kan det skilja så mycket? Är det något jag missar?

Tack på förhand
ta den med 5-års garanti
 
  • Gilla
jonasnjonasn och 1 till
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Lite olika yttermått, kollade ej åt vilket håll.
Lite olika årlig energiförbrukning.
Båda dessa indikerar att det kan vara olika tjock isolering.

Har ej koll på om det är totala innre volymen som anges eller om det är den användbara volymen.
Ja borde väl bero på något sådant. Skiljde så mycket så blev förvirrad. Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.