mrloudness mrloudness skrev:
Hej. Vad någonstans sitter den delen du gjort rent? Jag hade felkod F24 och oftast är det 2 relän. Köpte nya för 90 kr och bytte. Men fick felkod f51 då och går bet på att laga den. Detta är en hyfsat ny med digital display.
Det är den vita delen längst ned under trumman. Jag tog bort den och slangen och gjorde rent dem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.