Undrar om någon har en bruksanvisning till en gammal bakmaskin av märket Sense B01?
Så gott som oanvänd maskin men utan bruks.
 
Jag får tacka, detta duger bra!
 
M mulpac skrev:
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]

"Franskt bröd" brukar bli väldigt gott tycker jag.
Länkarna till bilderna fungerar inte längre
 
C Chimney26 skrev:
Länkarna till bilderna fungerar inte längre
Dom är ju nästan 15 år gamla så...
 
D Dilato skrev:
Dom är ju nästan 15 år gamla så...
Ja det är ett tag sedan, skrev mest i förhoppning om att någon kanske hade en manual eller liknande så att det blir uppladdat igen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.