returen
returen: [citat] de är duktiga på dammsugare men har även haft skitmodeller även om det är mer ovanligt
5 svar · 1,3k läst
Steinlager
Steinlager: Halloj, Orignalkolen kom med posten och är nu monterade. Det var skillnad i passform i kolhållaren (tightare) och vinkel/anliggningsyta mot kollektorn (anliggningsytan hamnar i mitten). Vid första provkörningen kunde maskinen varva upp utan problem och var det stor skillnad i ljudnivå till det bättre. Maskinen går någorlunda tyst på alla varvtal. Jag kan ju bara säga att jag köpte inte
21 svar · 26,5k läst
G
GustavSt: fattar inte vad som är fel med videon. Bara filmat med iPhone 🤷‍♂️ ena från ”bibliotek” denna andra liksom direkt vid uppladdning. Strunt samma, får se det som tur att det skedde i anslutning till black week/friday dårå. Tack för inputen!
4 svar · 1,1k läst
·
F
Foo1: [citat] Hej! Vi är väldigt nöjda! Det är 6 symmetriska plattor med mycket utrymme och individuella reglage. Så den är både praktisk och snabb (har bra boostfunktion också). Och upplever inget lagg i touchknapparna heller. Så vi ångrar inte vårt köp!
4 svar · 2,2k läst
·
D
Dilato: Använd den gamla kabeln och koppla så här: Jag har markerat med gult vilka nummer på din gamla som motsvarar platsen på den nya. Blå nolla ska kopplas med den befintliga bygeln på plats. [bild]
6 svar · 566 läst
·
H
Handell: [citat] Bra kommentar! Har själv samma fundering om utförande likt TS ursprungligen hade. Men om det blir problem som du beskriver blir det en ickefråga.
14 svar · 17,0k läst
·
J
Jonathan Rosenkvist: Tack för svar! Satt en liten skruv på insidan för att hålla dem på plats sen va det bara att dra ut dem.
3 svar · 1,0k läst
·
returen
returen: [citat] ta bort lock och sidor lossa på fronten lite så att du kommer åt
1 svar · 858 läst
D
Daniel 109: Lagret i pumpen är slut. Byt pumpen, det klarar man själv om tummen är någorlunda rätt placerad.
18 svar · 32,6k läst
·
returen
returen: [citat] Du får vad du betalar för ingen som helst support eller garanti eller service i Sverige eller Europa
1 svar · 2,3k läst
H
Harald Blåtumme: Jag läser denna tråd med stort intresse! Vi nyttjar fortsatt en Whirlpool köpt för ca 30 år sedan (minns det för att det var då jag träffade min kvinna och vi köpte bla denna grunka). En grej gjord i Sverige enligt typskylten. Används dagligen, funkar perfekt förutom att man måste trycka litet på minutvredet för att det ska funka att vrida fram sekunder och minuter (ibland går den
22 svar · 4,8k läst
·
returen
returen: [citat] Usch en italiensk kombiugn bara att börja byta kretskorten börja med klockan https://shop.electrolux.se/c/konfigurerad-elektronik-anvandargranssnitt-hexagon/p/9825619177976
5 svar · 1,5k läst
·
returen
returen: [citat] det här felet måste beskrivits flest gånger här på BH, den mest vanliga frågeställningen sök så finner du förmycket för att berätta igen
1 svar · 1,7k läst
·
returen
returen: [citat] nej inget samband det du ser är en del av vattenlåset till avloppsvattnet från maskin matrester kan bero på värmer ej täppta munstycken i spolarmarna defekt spolarmsväxlare fel på cirkulationspumpen eller den mänskliga faktorn... tex fel program valt det syns ju att något är knas och värme är den troliga orsaken eller för korta program kolla att den värmer och att
1 svar · 991 läst
·
D
dartan: [citat] Det är fortfarande 3 års reklamationsrätt, däremot är det 2 år där leverantören har bevisbördan. Electrolux har oftast bara 5 års garanti om man köper direkt från dem. Köper du tex från EG så är det 1 års garanti tror jag.
8 svar · 2,4k läst
N
nsandin: [citat] Kikade på andra bilder och då såg det ut som fjädern var fäst på insidan till, så då såg jag som enda utväg att ta ut trumman. Så här i efterhand var det onödigt jobb. Men men, det funkar så det blev superbra i slutändan!
5 svar · 1,1k läst
·
K
KevinA123: Hej Försöker komma in i service menyn för att testköra kompressorn men lyckas inte med denna modell. Någon vänlig själ som vet?
0 svar · 1,0k läst
·
H
HomerS: Hej, Ja, skrev inte modellen rätt, sorry. Rätt ska vara HBA4785S0S. Sitter mkt riktigt 6st (3+3) reläer på kortet, alla av märket HONGFA.... Verkar inte bättre än att jag få öva upp mina lödnings-skills igen
4 svar · 930 läst
F
_Fredrik_R: Bytte övre lampan utan att få det att funka, hittade sedan denna tråd och kunde byta den undre dioden. Nu finns det ljus igen! Ett tag trodde jag skulle behöva en reparatör för x tusen kr…. Tack!
20 svar · 15,3k läst
·
A
Astrid1977: Jag verkar ha samma problem med min bosch bänkdiskmaskin, fick du igång diskmaskinen igen och blev det hjälpt av att byta ut eller reparera impellern?
10 svar · 1,7k läst
·
Martin_SV
Martin_SV: Hej, Jag har råkat ut för exakt samma, ser ut som vi har samma spis. Har försökt få tag på beskrivning hur den monterats för att laga själv. Men det finns ingen instruktion.. Använder nedre ugnen sällan därav upptäckt nu.. Spisen är flera år gammal Mvh Martin
3 svar · 2,1k läst
·
returen
returen: [citat] ja gör en omstart för det finns inget att byta på dessa
3 svar · 956 läst
·
returen
returen: [citat] för dyrt mieles delar är jättedyra
8 svar · 1,2k läst
·
returen
returen: [citat] japp AEG är samma maskin som elx och hva
10 svar · 1,1k läst
K
Kane: Case closed. Med dubbel regel och en ihopskruvad minivagn är det klart! [bild] [bild]
16 svar · 1,9k läst
·
K
Kirre2: [citat] Okej, då får det väl bli en ny maskin. Tråkigt, för jag gillar verkligen den här. I vårt förra hus avverkade vi flera tvättmaskiner på de 15 år vi bodde här, den här som följde med huset har bara tuffat och gått utan problem.
4 svar · 655 läst
W
whajt: [citat] Ajajaj, otur förna!
9 svar · 6,2k läst
·
returen
returen: [citat] rätt så sitter i panelen
16 svar · 10,4k läst
·
returen
returen: fett och äcka som inte gick bort vid städningen den måste varit riktigt äcklig
3 svar · 1,0k läst
·
K
ktm250: [citat] Samt iofs beroende på om man har rörligt eller fast pris, men då skippar vi kostnaden i frågan. Det är förbrukningen som har mer än fördubblats de senaste månaderna. Nu testar jag med mätare nått dygn på varje. Pratade med min gamla kompis idag elektriker/elingenjör. Han snackade redan grekiskan för mig, men han skulle kolla efter nån pryl på jobbet som kopplas direkt i
10 svar · 2,1k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.