dof
dof: Uppdaterar här om någon skulle råka ut för samma.Problemet löst. Var ett litet lock som låg i vägen uppe på bestickkorgen så tydligen gick inte luckan riktigt igen. Lite konstig indikering att luckan är öppen kan jag tycka , men nöjd över att den fungerar igen.
1 svar · 987 läst
H
Hampus55: [citat] Egentligen inte men lyfte upp den 15cm till så det hjälpte
8 svar · 2,9k läst
M
magnu: [citat] Du kan se hur mycket restvatten det är kvar i maskinen när den diskat klart. Klarar den inte att pumpa ut diskvattnet, så kommer inte heller sköljvattnet ut. Sedan kan du titta på restvattnet under silen när det diskats klart. Restvattnet ska vara helt klart.
9 svar · 1,1k läst
Dowser4711
Dowser4711: Under förutsättning att det är rätt storlek, svårt att se på bilderna så är det den "nedersta med slangen i " som du ska skruva loss. Dvs en nyckel på den muttern och en på den mittersta för att hålla mot.
1 svar · 481 läst
·
returen
returen: precis plugga båda noga
5 svar · 1,1k läst
·
returen
returen: [citat] serie6 brukar ha öppet undertill men inte alla annars är bakifrån enklast
1 svar · 821 läst
B
Byggtips: [citat] Du har fel. Men det visste du säkert
20 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: [citat] alla poryys produkter skall kåsa luckan automatiskt och fungerar inte om de inta är låsta
14 svar · 2,0k läst
·
L
lösningsorienterad: [citat] Tack. Till helgen ska vi skruva lite I maskinen och se vad som kan göras.
4 svar · 1,2k läst
·
C
ChristerBlom1: Tänker samma, kostade ju inte mycket och finns ju en chans att det löser sig med ny pressostat. Kretskort vettefan om det är värt när man då får en ny maskin för runt det dubbla.. Får klura på det efter jag bytt pressostat. Tack för hjälpen, återkopplar efter pressostat bytet!
11 svar · 2,0k läst
·
klaskarlsson
klaskarlsson: [citat] Snyggt: Då hade jag rätt i min spekulation :)
4 svar · 1,1k läst
O
Oskarsandell: [citat] Tja! Hur löste du detta? Samma problem hemma hos oss nu..
1 svar · 1,4k läst
·
anders07
anders07: [citat] Tack! Hm, får kolla om jag ser något där...
2 svar · 653 läst
returen
returen: [citat] cylinda.se/reservdelar E4308951 snabbt och billigt
8 svar · 810 läst
·
Demmpa
Demmpa: [citat] Vad tror du? Tack vare att TS ställde frågan här så fick han reda på att han inte kan ansluta den nyinköpta spisen i sin lägenhet, hade han tagit in en elektriker så hade det kostat någon tusenlapp för ingenting.
15 svar · 1,2k läst
·
H
heimlaga: Ja och när man tror att det äntligen börjar ordna sig blir det bara värre. Allt är bara småfel, leder och stötdämpare och handbromsvajer och några elektriska småfel och någonting skumt med bränsleinsprutningen men det blev mycket totalt sett.
7 svar · 873 läst
S
sagan1: Tack provar när tid finns kol kostar ju bara några 100 så gör inget om det inte går.Självklart köper jag nya kol bara om de är slut annars är det väl större fel men förlängde livslängd på Elux smaldisk med kassa lödningar i typ fem år genom att löda om med jämna mellanrum.Trots att sambo jobbat på Ericsson och lött om kort som inte klarat kontrollen och vi hade nytt bra lod
8 svar · 959 läst
returen
returen: [citat] hur eller hur de flesta reservdelarna är slut såväl till vita som rostfria modellen
6 svar · 604 läst
returen
returen: [citat] Ja electroluxaren släpade de ut på gården och avrättade medelst nackskott. Jag å andra sidan blir avstängt titt som tätt av optimaze hon har någon häxjakt på mig. ger mig även varningar undertiden jag är avstängd för säkerhets skull. anledningar som: -lycka till med reparationen -vi lär oss av våra misstag -kör in bilen i garaget och backa ut -etc svarar ej på mina
15 svar · 13,5k läst
returen
returen: [citat] har du kollat att sladden sitter i på baksidan av maskinen? annars är det kretskort
1 svar · 1,3k läst
returen
returen: [citat] detta brukar vara att man ändrar program under tiden den går om inte så kretskort 1700.- efter rut brukar elx hålla inkl allt med rätt att vägra
3 svar · 996 läst
returen
returen: [citat] du får ta bort frontplåten och montera innifrån
2 svar · 573 läst
·
returen
returen: [citat] om det bara håller...
41 svar · 2,3k läst
·
returen
returen: [citat] diskar i för låg temperatur då
49 svar · 10,1k läst
·
returen
returen: [citat] tyvärr har jag varit avstängd för att jag önskade en lycka till i felsökningen men pressostatfel prova byta
2 svar · 1,0k läst
·
returen
returen: [citat] Kan du ställa vattennivån? hur gör du då?
11 svar · 652 läst
returen
returen: [citat] som du märkt en tumregel: hörs pumpen så är det inte den
2 svar · 479 läst
·
returen
returen: [citat] ser fullt normalt ut vad är det för tidsaxel? men den visar ju en typisk graf på lufttemperaturens skiftningar vid normal kompressorgång
730 svar · 273,8k läst
·
returen
returen: [citat] absolut
2 svar · 381 läst
returen
2 svar · 381 läst
returen
returen: [citat] Ja tillreda har jag provat och då tar jag hellre vedspisen för hällen är usel
5 svar · 554 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.