Vitvaror
kidon: [citat] Ja det är sladdarna där uppe till vänster (smala rackare) jag drog i en sladd i taget för att hitta avbrotten (3 avbrott hade jag) lödde ihop dem isolerade med krympslang. (förstår att svaret är sent men jag är inte ofta här)
Bo arnold: Det sitter en navkapsel på hjulet peta bort den med en mejsel eller kniv så kommer du åt en mutter under
returen: [citat] att det är vatten i slangarna brukar inte påverka de håller att det är vatten kvar i pumparna brukar oxå gå då de har stora expansionsutrymmen värre är inloppsventilen och avhärdartanken
returen: [citat] allt är en felkälla i en diskmaskin bara öppna och titta
Hirola: Har nu stött på nya problem. 🤣
returen: [citat] rustik och rejält!! vedspis husqvarna
returen: [citat] har du tvättat tältet utan ta bort pinnarna? om inte du lagt in den kan det vara någon mindre som pillat in denna mellan trumman och bälgen eller via tvättfacket det är ju tämligen uppenbart att det är denna som slagit ut plasten så då fått hål i baljan
returen: [citat] [citat] tyvärr blev de såhär när polackerna ändrade motalas konstruktion
Topsy67: [citat] Egentligen inte. Jag hittade en annan iDos maskin för några hundralappar på Blocket. Plockade över tvättmedelsfacket från den till vår maskin och körde resten till återvinningen.
returen: [citat] uj uj det ser inte bra ut, du ser de fyrkantiga hålen på höger sida i raden så finns en tab som trycks undan + en till på andra sidan dra modulen framåt
returen: [citat] nä kvaliteten är skit numera 2+12 var sista året i sverige sen försökte gorenje göra dessa med dåligt resultat hinsene tog över och allt blev skit
returen: [citat] byt gångjärnet/en om det går att få tag på
returen: [citat] om du har sköljmedel i så borde du ha en massa skum i maskinen oxå vilket i sin tur kan förklara en smutsigare maskin
returen: [citat] dräneringsslangen har en propp alternativt sitter fel tina upp den fullständigt med öppna dörrar och avskild från nätet hjälper inte det får man nog modda den lite vad har den för PNC?
joakimbrodd: [citat] Du är grym!!! Äntligen läste jag det och den rullar på kanon :) Stort tack! 🙏
returen: [citat] ytterligare ett inlägg från ett helt nytt konto över ett år försent
returen: kul ett första inlägg från ett helt nytt konto [citat] 12 år försent... dessutom felaktigt
skarj: [citat] Låter som jag hoppar LG även om de skulle vara gratis :) Lutar väl ät att leva med Cylindan tills den ger upp, går ju att manuellt fylla i facket, alternativt försöker jag att glömma att jag är säker på att den hade högre vattennivå tidigare.
Bolian: Ny termosäkring installerad.100kr original. Nu brygger den igen😀
returen: [citat] bara att ta åtta helv--e och vrida loss efter tu tagit ur motor och ev zeolit
returen: [citat] det får inte finnas något vatten kvar för att den skall börja centrifugera så kolla pump slang och anslutning noga
returen: [citat] låter som dessa delar är helt ok
returen: [citat] ser ut som om det går att limma igen med värmebeständigt silicon
stein82: [citat] Dra ut termostatratten. Dra loss den vita ”lampknappen” dra den mot dig. Sitter rätt hårt. Därunder har jag för mig att det satt en skruv som man får lossa och sen ta loss kåpan.
Johan?: Nyfiken på om du hittade någon lösning på detta? Har en annan wihrlpool modell (ADPU 108 WH) men får samma fel. Har inte kommit på hur man får diagnos mode. Så ser bara 6 blink varje gång