Skulle behöva hjälp.
I samband med flytt försvann detaljerna man behöver för att montera frontglasen. Jag har lyckats beställa allt från Bosch men de har svårt att identifiera två typer av skruv.
Det är de skruvar som enligt manualen ska demonteras när frontglasen ska av. Bilder från manualen på dem båda är attachade.
Om någon orkar bemöda sig att fota/mäta skruvarna skulle jag vara tacksam. Alternativt om ngn av en händelse har koll på partnr för dessa..

• Illustration av en skruv med en böjd pil, hämtad från en manual, med siffran "1" i en cirkel till höger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Illustration av en skruv och en pil som pekar mot monteringspunkten för att ta bort frontglas enligt en manual.
    Skapa konto
H hyllplan skrev:
Skulle behöva hjälp.
I samband med flytt försvann detaljerna man behöver för att montera frontglasen. Jag har lyckats beställa allt från Bosch men de har svårt att identifiera två typer av skruv.
Det är de skruvar som enligt manualen ska demonteras när frontglasen ska av. Bilder från manualen på dem båda är attachade.
Om någon orkar bemöda sig att fota/mäta skruvarna skulle jag vara tacksam. Alternativt om ngn av en händelse har koll på partnr för dessa..
flyttade du ugnen i delar?
panel 00662803 1100.-
den till klammern 00659307 är värre med
nummer på olika skruvar
00633965
00636637
00636639
00636640
00637156
00429294

returen returen skrev:
flyttade du ugnen i delar?
panel 00662803 1100.-
den till klammern 00659307 är värre med
nummer på olika skruvar
00633965
00636637
00636639
00636640
00637156
00429294
Städfirman försnillade grejjerna i samband med rengöring. Tack ska kolla partnr! Det är skruvarna som är problemet, resten löst!

MultiMan
Partnr? Det heter artikelnummer i Sverige. Kan lätt bli underliga diskussioner annars om man letar partners nummer eller Partner-nummer.

H hyllplan skrev:
Städfirman försnillade grejjerna i samband med rengöring. Tack ska kolla partnr! Det är skruvarna som är problemet, resten löst!
Nej inga av dessa artikelnummer verkar tyvärr aktuella. Jag har faktiskt en riktig bild på den som håller bläcket. Svart, spetsig och grova gängor.
Den andra typen minns jag som svart, EJ spetsig, typ en M4? Med konad skalle.

• Svart metallbeslag med skruvar och klämmor på glasram, omgiven av träyta och hand i jeans.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.