Skulle behöva hjälp.
I samband med flytt försvann detaljerna man behöver för att montera frontglasen. Jag har lyckats beställa allt från Bosch men de har svårt att identifiera två typer av skruv.
Det är de skruvar som enligt manualen ska demonteras när frontglasen ska av. Bilder från manualen på dem båda är attachade.
Om någon orkar bemöda sig att fota/mäta skruvarna skulle jag vara tacksam. Alternativt om ngn av en händelse har koll på partnr för dessa..
I samband med flytt försvann detaljerna man behöver för att montera frontglasen. Jag har lyckats beställa allt från Bosch men de har svårt att identifiera två typer av skruv.
Det är de skruvar som enligt manualen ska demonteras när frontglasen ska av. Bilder från manualen på dem båda är attachade.
Om någon orkar bemöda sig att fota/mäta skruvarna skulle jag vara tacksam. Alternativt om ngn av en händelse har koll på partnr för dessa..
flyttade du ugnen i delar?H hyllplan skrev:Skulle behöva hjälp.
panel 00662803 1100.-
den till klammern 00659307 är värre med
nummer på olika skruvar
00633965
00636637
00636639
00636640
00637156
00429294
Städfirman försnillade grejjerna i samband med rengöring. Tack ska kolla partnr! Det är skruvarna som är problemet, resten löst!returen skrev:
Nej inga av dessa artikelnummer verkar tyvärr aktuella. Jag har faktiskt en riktig bild på den som håller bläcket. Svart, spetsig och grova gängor.H hyllplan skrev:
Den andra typen minns jag som svart, EJ spetsig, typ en M4? Med konad skalle.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Förvirring kring kyl/frys Siemens-Bosch rostfri och verkligheten. Nån som vet?
Vitvaror -
Bosch gdx 18v-180 eller någon annan?
Verktyg & Maskiner -
Bosch Nanoblade
Verktyg & Maskiner -
Val mellan Bosch GTS 10 XC eller J (eller någon annan maskin?)
Verktyg & Maskiner -
Köpes Bosch GTA 3800 el liknande. Stockholm/södermanland/Örebro
Köpes, Hyres & Bytes