Snigla
Snigla: [bild]
3,6k svar · 967,4k läst
·
Snigla
3,6k svar · 967,4k läst
·
useless
useless: [citat] Jag har sån borr, men den är för kort. Bosch-Centrumborren från Jula funkar bra. Det är förlängarna som suger.
15,3k svar · 1498,4k läst
·
sysmali
sysmali: [bild]
44,5k svar · 9503,0k läst
·
sysmali
44,5k svar · 9503,0k läst
·
Snigla
Snigla: Gårdagens blev köpemat Dax att prova omtalad pokebowl o sushi på nya japanska plejset.. [bild] Jag provade "bowlen".. ed teriyakilax.. [bild] Maken provade sushi..
16,3k svar · 1338,3k läst
·
findus42
findus42: [citat] Putinz… Är det som spetznashobbybandet G… nånting. [MEDIA=youtube]sZWngHpWO-g[/MEDIA] Mvh Findus
1,2k svar · 130,2k läst
·
P
Pin: [bild] Cigar City IPA
9,5k svar · 557,4k läst
·
P
9,5k svar · 557,4k läst
·
K
Kakelugnen566: [bild] Kom in med blöta tassar i morse ❤️
14,6k svar · 1301,8k läst
·
A
Abies koreana: Om han är så sjuk som du beskriver är det märkligt att uppbära aktivitetsstöd eftersom han ändå inte kan arbeta eller sysselsätta sig med något och Försäkringskassan tycker han är för frisk 😮 Då ramlar man mellan stolarna och då är socialtjänsten den enda som kan och bör hjälpa. Har ni räknat ut mellanskillnaden mellan inkomst och socialbidragsnorm för ensamstående ? Den
60 svar · 893 läst
·
FreQa
FreQa: Den direktsända showen på SVT står på i bakgrunden under hela dagen! 7000 kr nu! 🥳
11 svar · 1,2k läst
·
S
Saelen: Love you too... :-D
24,6k svar · 735,6k läst
·
blackarrow
blackarrow: El Salvador launches DoctorSV App: The new AI-Powered Healthcare system available 24/7 for the population Något oklart vad som är AI drivet. De påstår att det finns möjlighet att konsultera doktor 24h om dagen 7 dagar i veckan, att läkarna alvlastas från rutinarbete och kan ägna sig mer åt personligare möten med sina patienter. Det nämns också att man med den nya appen kan slippa
370 svar · 28,5k läst
·
B
Bjober: [citat] Absolut är det så. Jag får till och från höra att batterierna har blivit sämre, bilarna har blivit sämre, användargränssnittet med sina varningar har blivit sämre. Men jag håller inte med. Vi har blivit bortskämda med att kunna använda systemen på ett sätt som vi inte gjorde förr. Utan de styr och övervakningssystem vi har på batteriet hade det inte funkat så bra som
20 svar · 879 läst
·
Bart
Bart: [citat] Den gav mig inte så mycket mer än alkoholsmak i början. Sen kom en svag eftersmak. Som du skrev, ganska anonym.
1,3k svar · 124,7k läst
·
Keiller
Keiller: [citat] Vi hade nyckeln under fönsterblecket närmast ytterdörren.
14,7k svar · 1646,7k läst
·
P-plats
P-plats: [citat] Håller med om att säsong tre var mer ojämn än de övriga och endel transportsträckor.
1,4k svar · 104,4k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Vi har börjat få anmälningar på inlägg tidigare i tråden. Eftersom den ändå är off topic/politik så stänger jag den. /Moderator
783 svar · 16,6k läst
·
Storsockret
Storsockret: [bild]
2,1k svar · 217,3k läst
·
S
Saelen: [MEDIA=youtube]Njxzz_mo57g[/MEDIA]
65 svar · 6,2k läst
·
AndersMalmgren
AndersMalmgren: Testar flyttfyndet ovan, riktigt trevligt vin. Källartoner som jag gillar [bild]
1,1k svar · 100,4k läst
·
Keiller
Keiller: Inga sötsaker idag men källarfranska är gott det också. Fast jag fuskade lite och höll mig i köket och inte i källaren 😃 [bild]
1,5k svar · 148,3k läst
·
TorpAnders
TorpAnders: Jo det är sant och det med råge! Säkkijärven polkka spelades utan uppehåll under flera dygn, hela 1500 gånger, och räddade på så sätt åtskilliga finländare från döden eller alvarliga skador hösten 1941. Tyskarna hade minerat Viborg med "radiostyrda" minor vilka helt stördes ut av denna finska klassiker. Imponerande och ett riktigt finger åt ryssen👍
0 svar · 82 läst
S
Sinclair: Oj så dum jag är. Jag har nu skruvat loss båda skruvarna och då kunde ju lådan dras loss från de två skenorna. Då visade det sig att ett föremål låg inne på skåpets bakre bottenyta och hindrat lådan att stångas helt. Tack!
4 svar · 208 läst
·
Storsockret
Storsockret: Kanske lättare att bara köpa en ny genomskinlig då, för att slippa besväret. Om dessa är rätt så är det inte så blodigt: https://www.hornbach.se/p/mellanstrombrytare-gelia-1-pol-transparent-ojordad/5736119/ Eller hela sladden https://www.hornbach.se/p/sladdstall-med-strombrytare-2-m-transparent/5074044/ Edit* oops var för snabb, inte så kul lagerstatus. Sorry :) Hos biltema får du
7 svar · 256 läst
·
AndersMalmgren
AndersMalmgren: [citat] Tänkte på det klassiska flashback inlägget
5 svar · 285 läst
P
pmd: [citat] Det är väl i så fall i enlighet med din åsikt att det går bra att följa sina egna regler och strunta i de allmänt överenskomna reglerna?
1,1k svar · 143,1k läst
·
Bo arnold
Bo arnold: Är väl bara bensinmotorerna Tsi som har kedja dessa har ju dåligt rykte för att inte hålla ändrades till rem på Golf 7
5 svar · 470 läst
·
kashieda
kashieda: [bild] [bild] God morgon!
3,4k svar · 300,5k läst
·
kashieda
3,4k svar · 300,5k läst
·
Fotografen
Fotografen: [citat] Eller inför motbok för dem.
85 svar · 8,6k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.