130 174 läst ·
1 154 svar
130k läst
1,2k svar
YEEEEEEESSSS!
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 695 inlägg
Isakare skrev:
Jag anar förnekelse här. Det behövs inte. Du är bland vänner! Berätta om dina problem så försöker vi hjälpa dig. Alla känner någon som trillat dit, kanske har man det själv eller är på väg. Men det är aldrig försent att få hjälp utan det finns alltid hopp. Men första steget är att våga prata om situationen. Var inte rädd! Vi hjälper dig! ❤️❤️❤️Isakare skrev:
@Isakare Öppna ditt hjärta. Här är vi alla en stor familj med högt i tak. Kärlek kärlek kärlek 😍😍😍.Alfredo skrev:
Jag anar förnekelse här. Det behövs inte. Du är bland vänner! Berätta om dina problem så försöker vi hjälpa dig. Alla känner någon som trillat dit, kanske har man det själv eller är på väg. Men det är aldrig försent att få hjälp utan det finns alltid hopp. Men första steget är att våga prata om situationen. Var inte rädd! Vi hjälper dig! ❤
Från Kramgoa låtar till Kösbär i min trädgård. Flamingokvintetten till Putinz😀.
Alla förenas vi i musikens kärleksbudskap.
-Fuck that bitch, 🙄 Leende guldbruna ögon, kuken står, Amors pilar. -Allt är kärlek❤️!
Här är vi liberala, inte ens om du lyssnar på Ingemar Nordströms sexparty eller saxparty eller vad det nu heter höjer vi på ögonbrynen.😆Intet skrev:
@Isakare Öppna ditt hjärta. Här är vi alla en stor familj med högt i tak. Kärlek kärlek kärlek 😍😍😍.
-Fuck that bitch, 🙄 Leende guldbruna ögon, kuken står, Amors pilar. -Allt är kärlek❤️!
Erkänner att jag faktiskt haft den på LP skiva för många år sen, fick den av min farfar i julklapp. Var då glad att jag inte fick en skiva med farfars favorit, Kalle Jularbo.B Bitterhetsakademin skrev:
Ja för f#n 🙏🙏🙏 mera sex åt folket , absolut hämningslöst 👌👌😉😉Intet skrev:
@Isakare Öppna ditt hjärta. Här är vi alla en stor familj med högt i tak. Kärlek kärlek kärlek 😍😍😍.
Finns bra dansbandsmusik också 😍😍😍🥰🥰🥰:
Okej då. Finns en låt jag lyssnar på ibland, men inte för låten, utan för att jag har ett minne ifrån den. I natt I natt är det du, är det jag.......Intet skrev:
Ska jag öppna mig riktigt ordentlig så var det i sängkammaren....❤️
Nu fick ni så ni teg va ?? 😉😅😂🤣
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
YEEEEEESSSS!
Jag lyckades få till det så att Google-fjärren styr hemmabion, dvs förstärkare, HD-projektor och duk så nu funkar det med on/off-knappen + annat med fjärren. Kul att det funkar med tanke på att hemmabion är från 2009.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden