useless useless skrev:
Statistiken ljuger aldrig...
Man kan ju undra hur många fejk lyssnartimmar det finns när man ser vissa topplistor över mest spelade låtar :O

Isakare Isakare skrev:
Jag hatar dansband
Hade jag lyssnat lika mycket på dansband som du gör hade jag nog också hatat den musikstilen.

• Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Den här borde egentligen hamna i GAAAAHHHH, för hur i helvete hamnade dansband där ??
Jag hatar dansband
Det skall nog vara ”danskband”. 😉

• Haha
  • Gilla
Isakare och 1 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Det skall nog vara ”danskband”. 😉
[media]
Enda Dansk jag lyssnat på är Kim Larsen, känner inte riktigt att det är dansband.

• Gilla
Kakelugnen566 och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Den här borde egentligen hamna i GAAAAHHHH, för hur i helvete hamnade dansband där ??
Jag hatar dansband
[bild]
Kanske du lyssnat på ”Bara Bada Bastu” eller nåt?

• Haha
Isakare
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
hur i helvete hamnade dansband där
Isakare Isakare skrev:
Enda Dansk jag lyssnat på är Kim Larsen,
Jag anar förnekelse här. Det behövs inte. Du är bland vänner! Berätta om dina problem så försöker vi hjälpa dig. Alla känner någon som trillat dit, kanske har man det själv eller är på väg. Men det är aldrig försent att få hjälp utan det finns alltid hopp. Men första steget är att våga prata om situationen. Var inte rädd! Vi hjälper dig! ❤️❤️❤️

• Haha
  • Gilla
useless och 2 till
  • Laddar…
Och jag får förslag på Tyrolermusik😱

Anti-yeeeesss utom på oktoberfest.

Alfredo Alfredo skrev:
Jag anar förnekelse här. Det behövs inte. Du är bland vänner! Berätta om dina problem så försöker vi hjälpa dig. Alla känner någon som trillat dit, kanske har man det själv eller är på väg. Men det är aldrig försent att få hjälp utan det finns alltid hopp. Men första steget är att våga prata om situationen. Var inte rädd! Vi hjälper dig! ❤
@Isakare Öppna ditt hjärta. Här är vi alla en stor familj med högt i tak. Kärlek kärlek kärlek 😍😍😍.
Från Kramgoa låtar till Kösbär i min trädgård. Flamingokvintetten till Putinz😀.
Alla förenas vi i musikens kärleksbudskap.

-Fuck that bitch, 🙄 Leende guldbruna ögon, kuken står, Amors pilar. -Allt är kärlek❤️!

• Haha
Jansson69 och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
@Isakare Öppna ditt hjärta. Här är vi alla en stor familj med högt i tak. Kärlek kärlek kärlek 😍😍😍.

-Fuck that bitch, 🙄 Leende guldbruna ögon, kuken står, Amors pilar. -Allt är kärlek❤️!
Här är vi liberala, inte ens om du lyssnar på Ingemar Nordströms sexparty eller saxparty eller vad det nu heter höjer vi på ögonbrynen.😆

B Bitterhetsakademin skrev:
Här är vi liberala, inte ens om du lyssnar på Ingemar Nordströms sexparty eller saxparty eller vad det nu heter höjer vi på ögonbrynen.😆
Erkänner att jag faktiskt haft den på LP skiva för många år sen, fick den av min farfar i julklapp. Var då glad att jag inte fick en skiva med farfars favorit, Kalle Jularbo.

• Gilla
Jansson69 och 1 till
  • Laddar…
galento
Intet Intet skrev:

Ja för f#n 🙏🙏🙏 mera sex åt folket , absolut hämningslöst 👌👌😉😉
Finns bra dansbandsmusik också 😍😍😍🥰🥰🥰:

• Haha
Jansson69
  • Laddar…
Intet Intet skrev:

Okej då. Finns en låt jag lyssnar på ibland, men inte för låten, utan för att jag har ett minne ifrån den. I natt I natt är det du, är det jag.......
Ska jag öppna mig riktigt ordentlig så var det i sängkammaren....❤️
Nu fick ni så ni teg va ?? 😉😅😂🤣

• Gilla
  • Älska
  • Wow
Kakelugnen566 och 2 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Okej då. Finns en låt jag lyssnar på ibland, men inte för låten, utan för att jag har ett minne ifrån den. I natt I natt är det du, är det jag.......
Ska jag öppna mig riktigt ordentlig så var det i sängkammaren....❤️
Nu fick ni så ni teg va ?? 😉😅😂🤣
KÄRLEK❤️😍😬

• Älska
Jansson69
  • Laddar…
ClasseClas
Vit fjärrkontroll med knappar för YouTube, Netflix, och vanliga funktioner. Designad med rundade kanter och knappar i färgerna svart och vit.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

YEEEEEESSSS!
Jag lyckades få till det så att Google-fjärren styr hemmabion, dvs förstärkare, HD-projektor och duk så nu funkar det med on/off-knappen + annat med fjärren. Kul att det funkar med tanke på att hemmabion är från 2009.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Flamingokvintetten till Putinz😀.
Putinz…
Är det som spetznashobbybandet G… nånting.

Mvh Findus

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.