1 419 615 läst ·
17 748 svar
1420k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Bra fråga vad dagens middag blev..
Korvgryta med en tvist?
Hittade en låda i frysen utan namn på.. var både korv, salami, spuash, tomat, nått slags kött.. och mycket god sås i.. 😊 serverades ris till 👍
Korvgryta med en tvist?
Hittade en låda i frysen utan namn på.. var både korv, salami, spuash, tomat, nått slags kött.. och mycket god sås i.. 😊 serverades ris till 👍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Börjar hans förnamn på B? Om det är så vill jag minnas att han även studerade vilken som var den optimala pastan rätt intensivt också.Isakare skrev:
Orkade inte med några gastromiska utsvävningar idag, så det blev falukorv och makaroner, riktigt gott då jag inte ätit det på många år, t.o.m så länge sen att bäst före gick ut för ett år sen på makaronerna, kanske blir magsjuk i natt 😉😅😂
Lägger inte med nån bild, jag tror alla vet hur falukorv och makaroner ser ut.
I ämnet har jag en kompis som ätit falukorv och makaroner i 20 år, han lägger ut veckans matlådor på Facebook varje söndagskväll. Men han är inte helt enkelspårig, ibland blir det jalapeno på, ibland champinjoner.
För många år sen gjorde han i princip en doktorsavhandling hur en falukorv ska vara, på ett forum där vi hängde då.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 008 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 008 inlägg
Nä, blev inte osigt. I och för sig så är fläkten i hällen väldigt effektiv när man steker.FredrikR skrev:
Det följde med en skrapa och sen diskade jag den när den var lite ljummen. Den är rätt tung (skulle gissa på 7 kg) så det var mest vikten som gör den svårdiskad.K Kane skrev:
Gårdagens blev köpemat
Dax att prova omtalad pokebowl o sushi på nya japanska plejset..
Jag provade "bowlen".. ed teriyakilax..
Maken provade sushi..
Dax att prova omtalad pokebowl o sushi på nya japanska plejset..
Logga in
Skapa konto
Jag provade "bowlen".. ed teriyakilax..
Logga in
Skapa konto
Maken provade sushi..