Byggahus.se

GAAAAHHHH!!!

1. Nötegårdsgubben
    Skogsägare · Nivå 19
    Här tänkte jag ha en plats för primalskrik när ytterligare en person går direkt från att läsa halva första inlägget i en frågetråd till att svara ”Jag vet inte säkert, men...” som inlägg 271.

Tänk Flogstavrålet.

Välkommen att vara med, men länka helst inte till det upprörande inlägget – vi förstår dig oavsett, den du är frustrerad på gör det ändå inte.

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    79BAC708-394A-4E48-A8D5-4193C15A8573.jpeg

2. KnockOnWood
    Husägare · Nivå 25
    Inlägg 271 i vilken tråd?

3. tveksamt
    Strålskadad · Nivå 11
    Får man gorma av andra anledningar här inne också? Kan bli en välbesökt tråd...

4. windestal
    Husägare · Nivå 7
    Gaaaaaaahhhh!

5. useless
    Lök. · Nivå 25
    Läste du inte hela första inlägget?

…....................

6. MugAssMaz
    Medlem · Nivå 11
    Va?

7. Okarlsson
    Medlem · Nivå 6
    Jag är inte säker men jag tror att han absolut kan köra på med en klenare dimension och samtidigt stämma grannen.

8. S
    Medlem · Nivå 7
    Jag är inte säker, men jag tror Flogsta ligger i Uppsala, se inlägg #272

• Laddar…
  9. Fadai
    Slöjdnörd · Nivå 8
    JÄÄÄÄÄÄVLAAAAAR!!!!! Kan man även vråla över folk som medvetet? misstolkar ens inlägg och idiotförklarar alla med en annan åsikt? Ja, det kan man.

10. 13th Marine
    What have I done?! · Nivå 22
  11. EvaMLin
    Medlem Nivå 5
    Japp, Flogsta är ett område med många studentlägenheter i Uppsala. Det berömda tentavrålet i Flogsta är det som avses.
    GAAAAAAAAAAAH!!!!!

12. ricebridge
    Husägare · Nivå 15
    Ska även ta tillfället i akt att utbröla lite allmän byggångest här. Över tingens inneboende ondska, sakernas allmänna tillstånd, samt situationens beskaffenhet i stort:
    AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

13. T
    Medlem · Nivå 12
    Äntligen en riktigt värd tråd!
    Hoppas vi kan få bort Corona-tråden snart från första platsen för den är så sjukt tråkig! Men det är nog hopplöst för det är så många "Öl-skallar" i samma tråd! Gaaaaaaaaaaaaaah. Ogillar trådar som har noll koppling till Byggahus också! Gaaaaah. Utom denna tråden då. Den är grym!

14. G
    Medlem Nivå 1
    Inte ett Vråål utan mer ett elakt mohahaha-skratt där en del skriver en gnäll-tråd för att dom får inte "si och så", sen så svarar ni andra sakligt och uttömande som lurar tillbaka den där gnällspiken i hålet den kom från.

15. Bono_R
    Medlem · Nivå 6
    Härligt med en riktig vråltråd, det behöver vi alla emellanåt när inte ”alla” håller med . :love:;):D(y):crysmile::thinking::):sweat::p:cool::oops::surprised: