Senaste aktiviteten
-
KJag sällar mig till tack-kören! Jag har föredragit mörkt läge länge. I iOS-appen ser menyn ljus ut för mig, är det så bara för mig eller...
-
KMan säger bara fy fan för landet och åker hem till lugna Stockholmsförorten. Jag förstår inte varför folk på landsbygden behöver skaffa...
-
BNär jag var i Sverige och en butik krävde betalt med Swish vilket jag som finländsk medborgare inte har tillgång till enligt reglerna då...
-
KBegagnat hammarband till salu.
-
TLite framsteg idag i det fina vädret. Näst på tur är att skruva fast hörnstolpar för att sedan sätta dit överliggare, spjälor samt trapp.
-
Demmpa svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.Vad menar du? Vilket bolag? Nätägaren? Nätägarens stolpe står på TS fastighet, nätägarens lokalnät (lågspänningsnätet) går/slutar över... -
TJust ja, IPA var det ja. I stan regnar det. Det var bättre väder i skogen.
-
Mmaria01 svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.har du ens tillstånd att köra på bolagets mark?
-
TPå genomresa i republiken Jämtland (imorgon kommer vi till landskapet Lappland, men Västerbottens län), så då måste man ju vara...
-
Tfår hänga på med. Hazy days, god IPA från Karlskrona microbryggeri.
-
MMed risk för att tråden spårar ur… Vad man KAN göra, notera ordet KAN, är att man tar 1-2 spaklyftblock (jag kallar det fortfarande...
-
Jag tror det här kommer styras mycket av de incitament som politikerna skapar. Typiska tjänstebilar finns ju t.ex. nästan inte som... -
FFarmarskruv38234 gillade Danne824s inlägg i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.@Farmarskruv38234, tack för ditt gillande men det är väldigt svårt att avgöra hur kraftig lukt du upplever. Jag hade själv börjat med...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Förnybart är det väl ingen vettig människa som är emot. Det inkluderar ju vattenkraft. Säger du däremot intermittenta kraftslag, med...
-
GTog bort fogen i duschen mellan kakel och klinker i badrummet då den gamla börja bli ofräsch. Vi märkte då i ett litet hål att där va...
-
EEmanuel01 gillade Friggebod.nets inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vi ser fortfarande resultatet av Socialdemokraternas och Miljöpartiets politik, att tvinga stängning av fyra kärnkraftsreaktorer...
-
EEmanuel01 gillade Baba_yagas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sonen till mamman., Vad är en sosse Mamman svarar....... En som vill ha allt du äger och har, förutom ditt JOBB!!!!!!!! Finns bara ett...
-
harka svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.elkonsumtionen kommer öka överallt, globalt – man ska inte tro att det bara är i SE1 som elförbrukningen kommer stiga för att kunna... -
Hheimlaga svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.När jag var i Sverige och en butik krävde betalt med Swish vilket jag som finländsk medborgare inte har tillgång till enligt reglerna då...
-
Kkrfsm svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag tror det här kommer styras mycket av de incitament som politikerna skapar. Typiska tjänstebilar finns ju t.ex. nästan inte som...
-
harka svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.eller om man tycker att vi inte ska / inte kan / ha mer förnybart i elsystemet än vad vi har nu (där "nu" medför en ständig omdragning... -
Alfredo svarade i tråden Hur kan Nordsjö färg vara så dyrt?.Och priset i respektive land är? -
Hhovapettson svarade i tråden Allt om bilen.Vad sägs om en smaskig skattehöjning? Eu-regler kan ge ökad bilskatt med 1300 % nästa är på vissa laddhybrider. Jojo, blandar man...
-
Alfredo svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.I Bååtska palatset? -
MTycker att det fokuseras för mycket på internationella avarter av ledare när vi har våra egna avarter!
-
Alfredo svarade i tråden Borra i stål.Dummer. Det klart att man måste använda en maskin om det inte ska bli för jobbigt. 😉😂😱

![produktionskostnad i USA för ny elproduktion [öre kWh].jpg](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/979/979728-c295704c8ee11e6e6770b680eba2066a.jpg)