Senaste aktiviteten
-
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är ju just där Phev är populära, åka långt med släp då och då. Vi har nu 2 elbilar som klarar över 300km motorväg på en laddning... -
HHhallden gillade HIO-Gurras inlägg i tråden Nytt energibidrag från 1 september - du kan få upp till 60 000 kronor.Bra, så en luft/vattenpump till poolen går bra 💸🎯
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja helt galet… frågan är var sweetspoten ligger. Jag menar för vissa… som tex Nötegårdsgubben som är nöjd med 20mils räckvidd kanske ett...
-
Mmaria01 svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.till och med för saab 9-3 https://en.wikipedia.org/wiki/Toppola finns flera liknade för andra märken av bilar med
-
GJula säljer ut en hylssats från Ryobi med 3/8 och 1/4. Ingen erfarenhet alls av Ryobiverktyg, men priset ser rätt bra ut...
-
Zz_bumbi svarade i tråden Borra i stål.Menar du verkligen för hand eller med maskin?
-
Pperolso skapade tråden Byte av Aquaes 380 – funderar på FTX + elpanna istället för ny FLVP i forumet Värme allmänt.Hej! Jag står inför att behöva byta ut värmesystemet i vårt hus i Umeå och skulle gärna höra era erfarenheter och synpunkter. Huset är...
-
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Min diesel vill slököra landsväg för att vara snål. Det är nog inbillning, men har man över 100mil räckvidd i hög fart är det bara... -
Hhovapettson svarade i tråden Humorhörnan ....Inte humor, men glädje: Idag såg jag 95 oktan för under 14 bagis! (Sökte och fann priser på t o m under 13.)
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det och de bilar som oftast kör i hög hastighet och gör omkörningar är oftast diesel har jag märkt. Någon annan som tänkt samma... -
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är imponerande hur snabbt de nya laddar nu. Zeekr 7GT Core för 495' laddar 460km räckvidd på 20min. Min Model Y LR AWD vill ha... -
DJag ska försöka att hjälpa en kompis med att staga upp ett pågående bygge av ett förråd på 5*5m och problemet är att det inte är stabilt...
-
Inte bara, skillnaden mellan tung last är mycket större på en elbil än en diesel även om räckvidden hade varit samma utan släp. -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Inte bara, skillnaden mellan tung last är mycket större på en elbil än en diesel även om räckvidden hade varit samma utan släp.
-
Hhovapettson svarade i tråden Humorhörnan ....Hohoho. Klurigt.
-
JFrån Mammotion support;
-
BFast om det inte fanns någon dold uppgörelse så skulle man kunna köpa märkesfärger på lågprisladan. Lågprisladan hade ju kunnat ge det...
-
KSpacklat golv i den delen av källaren som ska vara pannrum. Snart dags för flytt av bvp och därefter kan det sista grävas ur i källaren.
-
KPINSA MED CF, GRÄDDFIL, OST, LÖK + RÄKOR
-
KFryspizza, ICAs egna, salami. Dåligt gräddad så jag besparar er fotot.. 😉
-
KÄr just nu på Big river camp, i republiken Jämtland. Så här har vi nu käkat älg-burgare och ren-burgare. De hade tyvärr slut på...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja jag skulle nog säga att de, iaf i praktiken, fortfarande har bäst drivlina på alla sätt utom laddhastighet. Sen kanske man önskar...
-
KFyndade 2 kg nötfärs med sista förbrukningsdag idag på lanthandeln i förmiddags OCH jag är ju i J❤️mtland där det varit riktigt...
-
JJohanna.bodin svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Nu har jag lagt hela eftermiddagen på att skriva isär precis allt. Inte stopp någonstans ovanför avloppet i golvet. Tröttsamt
-
KLite gott i Vadstena, White Guide for the win Råbiff till förrätt Fläsksida till varmrätt Ryggbiff tog sambon
-
KEn mycket estetisk skapelse.. ...anordnad med pincett... Eller nått! Haha... nää... men köttbullsmacka blev det! Rödbetssallad...