M maria01 skrev:
har du ens tillstånd att köra på bolagets mark?
Vad menar du?
Vilket bolag? Nätägaren?

Nätägarens stolpe står på TS fastighet, nätägarens lokalnät (lågspänningsnätet) går/slutar över TS fastighet.

Väldigt offtopic men får du verkligen in en Attefallare där? Blir tufft att uppnå minsta avstånd till byggnad av brandskäl? Inget jag skulle våga tumma på av försäkringskäl.

Demmpa Demmpa skrev:
Vad menar du?
Vilket bolag? Nätägaren?

Nätägarens stolpe står på TS fastighet, nätägarens lokalnät (lågspänningsnätet) går/slutar över TS fastighet.
inte mycket plats att köra in en lastare på ts tomt om det stolpen står på¨bolagets mark på bilden eller vad tror du?

Fairlane
M maria01 skrev:
inte mycket plats att köra in en lastare på ts tomt om det stolpen står på¨bolagets mark på bilden eller vad tror du?
Det är inte stolpen på bilden som står på bolagets mark, utan stolpen innan, enligt inlägg #1

"Stolpen före den på bilden står utanför tomten, på bolagsmark."

• Gilla
  • Arg
maria01 och 2 till
  • Laddar…
Vi hade en stolpe med ledning på tomten. När vi skulle bygga ut försökte vi föra en diskussion med ledningsägaren (EOn) men det var som att tala med en vägg. Det spelade inte ens någon roll om ledningen användes.
Men hoppas du har bättre tur.

Fairlane
@maria01 blir du arg för att jag förklarade att du uppfattat situationen fel, eller var det just för att det var jag?

Fairlane Fairlane skrev:
@maria01 blir du arg för att jag förklarade att du uppfattat situationen fel, eller var det just för att det var jag?
för jag har bett dig att sluta kommentera mig men du slutar ju aldrig

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.