Senaste aktiviteten
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det ju, samtidigt som det är enkelt. Man slipper diverse däcksparkare och annat löst folk. Absolut är ju hybrider säkert... -
HFast där tror jag funktion går före pris... dvs. om elbilen för 20 000kr är bra så kommer fossilbilarna skrotas. Men om elbilen inte är...
-
RTill bevattningen där vi tar externt vatten hade vi samma bekymmer så vi pumpade upp till en öppen IBC och sen en pumpautomat som tog ur...
-
BÄr just nu på Big river camp, i republiken Jämtland. Så här har vi nu käkat älg-burgare och ren-burgare. De hade tyvärr slut på...
-
Appendix svarade i tråden Tillbaka till rötterna.Det händer lite saker. Men jag tänker vi börjar med "litet men större effekt än man tror": Målade lite doslock och lamputtag i samma... -
Intet svarade i tråden Humorhörnan ....https://t.me/DDGeopolitics/190754 -
Nötegårdsgubben gillade Keillers inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Byggde ett litet tak av sånt som fanns i vedbon. I övrigt sköter sig klipparen som den ska, även om jag behöver göra en ö runt en buske... -
SågspånPappspikEternit gillade HenrikHuslöses inlägg i tråden Traditionell fasad, svår planlösning....Notera att huset du har som inspiration har en övervåning... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag förstår inte riktigt varför det bara skulle gälla elbilar. En ny avgasbil idag (såväl hybrider som klassiska) kan rimligen inte... -
AHar inget att mäta med hemma, men en brun går över till en dimmer bredvid på samma sida på strömbrytaren. Får inte riktigt ihop det.
-
PPella-plank svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Ja, det blir nog fint, blir roslagsmahogny så mörk? Är dock lite mätt på tjärdoft efter många år på en skuta 😅
-
RFörst och främst så bör det nämnas att webshoppen du länkade till är en bonfångare som dropshippar direkt från tillverkaren...
-
SågspånPappspikEternit gillade Kakelugnen566s inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Inomhus blommar elefanttungan -
EEdlunn svarade i tråden Obehandlad trall.Skippa kiseln.
-
OOnkelberry svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Även om 50cm var onödigt grunt även för södra Sverige så finns det mig veterligen ingen branschpraxis i AMA eller t.ex. Normbrunn som...
-
HJa precis. Och i trådens fall skrev besiktningsmannen inget om att samtliga grundmurar hade Platonmatta monterad 2002. Det reflekterar...
-
Ffribygg gillade pmds inlägg i tråden Obegripliga trådstarter/frågeställningar - hur svårt kan det vara?.Ganska ofta Falu Rågrut.
-
JHär en ny version. Det röda blocket är teknik. Vi tänker oss en frånluftvärmepump. De blå blocken är förvaring för ytterkläder. Skulle...
-
DMan måste även skilja på vad lagen säger och vad standarden (SS 436 40 00) säger när man diskuterar vad man måste göra och inte måste...
-
JDet blir nog bra. Det där blir nog både billigt och enkelt att bygga. Men, 110 m2 är nog lite för lite för allt detta. Var har ni...
-
HNormalt brukar man som säljare få frågelistan på email att själv fylla i och sen skicka till mäklaren som lägger den som en bilaga till...
-
DJag skrev om det kniper... Vad har vi sagt om AI på detta forum? Om du läser de faktiska reglerna så står det inkopplingspunkt vilket...
-
EJaja, vem är jag att neka tillfället till en god IPA. 🤷🍻
-
Keiller svarade i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Byggde ett litet tak av sånt som fanns i vedbon. I övrigt sköter sig klipparen som den ska, även om jag behöver göra en ö runt en buske... -
EJag måste nog erkänna att jag har trott att alla dagar är IPA-dagar. Men det kanske bara är lokalt 🤔🥰 Men, vem är jag att inte...
-
EDen slank ner 😎 Mycket god.